Ga naar inhoud
  • 0

Ombouw naar Led


Martin-highline

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik rij ook met een 3bg en heb sindskort een 5000K xenonset van Maxxpro, ben er erg over te spreken qua lichtopbrengst. Had hiervoor een goedkope xenon set en het verschil is echt groot met wat ik nu heb. Mocht je voor dit merk gaan vraag dan wel om korting, scheelt aanzienlijk. Deze tip heb ik van dit forum. Mijn set koste 160 euro incl.verzenden met 2 jaar garantie. Uiteraard zijn er vast meer goede merken verkrijgbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik rij ook met een 3bg en heb sindskort een 5000K xenonset van Maxxpro, ben er erg over te spreken qua lichtopbrengst. Had hiervoor een goedkope xenon set en het verschil is echt groot met wat ik nu heb. Mocht je voor dit merk gaan vraag dan wel om korting, scheelt aanzienlijk. Deze tip heb ik van dit forum. Mijn set koste 160 euro incl.verzenden met 2 jaar garantie. Uiteraard zijn er vast meer goede merken verkrijgbaar.

Oké, toevallig een foto van de lichten in het donker? Bedoel de opbrengst dan. En hoef ik dan niks te melden van kortingcode ofzo? Gewoon zeggen via het passat forum korting haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden