Ga naar inhoud

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar


BARRY_TDI

Aanbevolen berichten

Beste leden van de Volkswagen Passat Club Nederland.

Graag wil ik langs deze weg een ieder mede namens het bestuur en collega moderatoren hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2018 wensen.

 

Als ik terugkijk op afgelopen jaar zie ik dat er meer en vaker leden bij elkaar komen in een vorm van een mini meet. Om elkaar te helpen en of voor de gezelligheid. Zo zijn er behoorlijk wat modjes gedaan die anders niet zouden gebeuren zonder elkaars hulp.

Er is ook heel veel gezelligheid bij deze bijeen komsten en vaak wordt de innerlijke mens niet vergeten. (Lees aan kip geen gebrek en de vulkoeken@@Rachid17)

 

Het gaat online en in real live zeer gemoedelijk en respect vol naar elkaar toe en daarvoor kan ik met trots zeggen dat dit toch wel het meest gezellige en gemoedelijkste forum is van Nederland.

 

Natuurlijk wil ik Matthijs bedanken dat dit allemaal mogelijk is.

 

Mannen ga ook zo door in 2018. Maak er wat moois van in goede gezondheid!!!

 

Fijne dagen allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen woorden voor ,dan dat ik het helemaal eens ben @@BARRY_TDI.

 

En het is een eer dat er mensen genoten hebben van de koeken en kip...vondt het wel mooie dat @@maxx007at zijn ouders genoten hebben bij de meeting en moeders was geweldig en niet te vergeten vaders ook ????????????????????????.

 

Is altijd gezellig hier.....moge er meer meetings aankomen vraagt een broeder van mij.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal fijne kerstdagen en een veilige jaarwisseling.

 

En de komende 3 weken overdekt modden mocht het nodig zijn.

 

Wat kan ik er meer van zeggen, het zou meer van het zelfde zijn of een herhaling. :thumb:

Nee dan het Kia forum.....

aangepast door tiptronic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Barrie

 

En de rest geniet van de fijne decembermaand!

 

Wat mij opvalt is zoals je omschrijft het is een heel gemoedelijk forum! Ik kom van een ander forum aangezien ik hiervoor een gti reed.

Maar daar zie je toch wel meer het haantjes gedrag terug zo nu en dan!

 

Dus kortom blij dat ik mezelf heb aangemeld hier

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Barrie

 

En de rest geniet van de fijne decembermaand!

 

Wat mij opvalt is zoals je omschrijft het is een heel gemoedelijk forum! Ik kom van een ander forum aangezien ik hiervoor een gti reed.

Maar daar zie je toch wel meer het haantjes gedrag terug zo nu en dan!

 

Dus kortom blij dat ik mezelf heb aangemeld hier

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is zo herkenbaar! De reden waarom ik op een gegeven moment niet meer actief was binnen de vw scene en zelfs twijfelde om met de Passat een nieuwe club te zoeken. Gelukkig achteraf toch gedaan :)

 

Iedereen een hele fijne kerst alvast en natuurlijk een mooi oud&nieuw!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me volledig bij aan.

Gezellige, veilige dagen gewenst, en wij beginnen 2018 met een nieuwe cylinderkop, gereviceerde remmen, grote beurt.

Op naar de volgende 300.000 km.

 

En ik zie dat ik over 3 maanden al weer 10 jaar lid ben, dus 10 jaar passat. 

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden