Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 retetraag na klooien met maptools


stanis40

Vraag

Heb deze week geprobeerd V15 kaart op mijn RNS510 te installeren. Dat ging erg moeizaam omdat hij geregeld een fout zag in de DVD.

(Verbatim gebrand laagste snelheid met imageburn.)  Gegeven moment was hij wel vanalles aan t installeren want als ik de dvd wilde verwijderen kwam een waarschuwing dat hij bezig was.

 

Ongeduldig als ik ben heb ik toen mbv maptools een sd en cd aangemaakt. Deze erin geduwd, na 3 x proberen kwam eindelijk de melding dat alles oke was.  Toen stonden er dus geen kaarten meer op mijn RNS 510. DVD er maar weer eens ingeduwd en uiteindelijk staat V15 erop.

 

Joepie dacht ik;( Nee dus. Systeem is nu echt gruwelijk retetraag geworden. Duurt gewoon een tijdje eer uberhaupt de radio inkomt en als je de navi wil starten of op de knop systeem duwt duurt het bijna een minuut eer wat tevoorschijn komt.

 

Ik heb dus wat gedaan dat het systeem gruwelijk vertraagd.

 

Gaarne tips hoe ik dit kan gaan oplossen,  Terugzetten naar fabrieksinstellingen  sw 5328 weer eens dll en erop zetten en de kaart er weer op installeren????

 

gegroet,

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb deze week geprobeerd V15 kaart op mijn RNS510 te installeren. Dat ging erg moeizaam omdat hij geregeld een fout zag in de DVD.

(Verbatim gebrand laagste snelheid met imageburn.) Gegeven moment was hij wel vanalles aan t installeren want als ik de dvd wilde verwijderen kwam een waarschuwing dat hij bezig was.

 

Ongeduldig als ik ben heb ik toen mbv maptools een sd en cd aangemaakt. Deze erin geduwd, na 3 x proberen kwam eindelijk de melding dat alles oke was. Toen stonden er dus geen kaarten meer op mijn RNS 510. DVD er maar weer eens ingeduwd en uiteindelijk staat V15 erop.

 

Joepie dacht ik;( Nee dus. Systeem is nu echt gruwelijk retetraag geworden. Duurt gewoon een tijdje eer uberhaupt de radio inkomt en als je de navi wil starten of op de knop systeem duwt duurt het bijna een minuut eer wat tevoorschijn komt.

 

Ik heb dus wat gedaan dat het systeem gruwelijk vertraagd.

 

Gaarne tips hoe ik dit kan gaan oplossen, Terugzetten naar fabrieksinstellingen sw 5328 weer eens dll en erop zetten en de kaart er weer op installeren????

 

gegroet,

 

Stefan

Schijf format en opnieuw V15 installeren, helaas heb je wel speciaal software nodig.

 

Vanwaar moet je komen?

 

En bij DVD installatie is geduld je grote vriend.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Schijf format en opnieuw V15 installeren, helaas heb je wel speciaal software nodig.

 

Vanwaar moet je komen?

 

En bij DVD installatie is geduld je grote vriend.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ik moet van Schinnen komen, oftewel Zuidlimburg:) :) dik 260 kilometer:):)

aangepast door stanis40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Succes, heb er 2 gehad die helemaal de HDD niet meer konden bereiken, gezien de partities die aangemaakt moeten worden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Nadat ik me een beetje ingelezen heb ga ik dit dus ook maar niet doen:) :) En heb nu het idee dat ie het weer steeds beter gaat doen? Vanmorgen was ie er vrij snel

aangepast door stanis40
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden