Ga naar inhoud
  • 0

skyline mod / Bieg mod / Guy-mod / wulfke mod / ...


wulfke

Vraag

Na 3 jaar en 4 goed gevulde inbouwdagen van het Guy-mod verhaal heb ik vandaag besloten (zoals enkele al wisten zat ik er al even mee) om er een streep onder te trekken.

Het overnemen van de volledige Guy-mod handel verliep met grote twijfel maar is zeker en vast een goede keuze geweest. Hierdoor heb ik ook de kans gehad om met veel leden in contact te komen en goede contacten mee te onderhouden. Het was een mooie tijd en met hier en daar wat optimaliseren en wat aan te passen denk ik dat ik tevreden mag terug kijken naar deze periode en hoop ik, iedereen waarbij ik deze mod heb mogen inbouwen, nog steeds tevreden zijn over deze aanpassing.

 

Voor de passat 3C rijders die deze mod nog niet hebben moet er nog niet zozeer paniek ontstaan want er is al een overnemer waarbij jullie terecht kunnen.

Binnenkort kan je bij Twan @@bandenman terecht voor deze mod of jullie vragen hieromtrent. Twan is ondertussen al een gevestigde waarde hier op het forum met de nodige technische kennis en handigheid dus denk ik dat hij een waardige opvolger is.

 

Ik wens hierbij ook Twan veel plezier en succes toe met deze activiteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou Wulfke dit is voor mij een verrassing om dit te horen, maar toch gaat het wel naar een goede opvolger toe.

 

Ga je nog andere dingen doen Wulfke , hoe staat het met de knipperlichten .

 

Heb je nog contact met de leverancier over het Gymod led ringen die rond gaan ipv van 1x,of over de knipper lichten zoals op ali die je als zowel drl als knipperlichten kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jammer om te lezen dat je ermee stopt Peter maar ook begrijpelijk. Je hebt je jaren vol ingezet voor een flink aantal leden (waaronder mijzelf) hier op het forum. Ik ben er nog steeds zeer content mee, helemaal in combinatie met de extra module (dynamische knipperlichten). Bedankt voor alles @@wulfke

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals Peter het al mooi verwoorde heb ik alle onderdelen ed. die hij had liggen overgenomen en ga ik binnenkort verder met het maken en eventueel inbouwen van de "wulfke-mod", bij voldoende interesse zal ik ook diverse inbouw-dagen kunnen organiseren voor het inbouwen en aansluiten van deze mod en eventueel andere aanpassingen die men gedaan zou willen hebben, verzoekjes ed. zijn dan ook altijd mogelijk.

@@wulfke; bedankt kerel voor al je hulp en inzet voor het forum en de leden die je al blij hebt gemaakt met deze mooie aanpassing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat hoeft niet perse, ik heb gewoon de originele lampen. Het is net wat je al in de auto heb zitten. Meen dat de bandenman alles heeft overgenomen en het nu doet.

ja dat klopt @@Diver dat had ik gelezen. ik vind die donkere units wel mooi. iemand ook een idee wat de kosten hiervoor zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden