Ga naar inhoud
  • 0

stoelverwarming lederen interieur defect


passa77

Vraag

hallo,

 

Ik heb een vraagje.

Ik heb al het forum door gelezen en lees er verschillende verhalen over. Ik heb een lederen interieur (achteraf ingebouwd) in mijn 3bg van 2003.

Nu is alleen de verwarmingsmat van de zitting (bestuurdersstoel) defect en ik wil deze vervangen. Ik heb wel gelezen dat je een mat moet hebben, speciaal voor lederen bekleding.

Na wat zoeken ben ik 2 artikelnummers tegen gekomen: 1J0 963 555 B en de 1J0 963 555 D.

Het is mij nu niet duidelijk welke ik nodig heb, voordat ik de verkeerde bestel.

 

En is het een beetje te doen om het zelf te vervangen?

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

is een flinke klus. Mat zit in/aan de bekleding vast genaaid. Ook zit de bekleding met ringen vast.

Gezien de leeftijd is het misschien eenvoudiger om een vervangende stoel te kopen via ebay.

Weet je zeker dat de mat stuk is? er zijn manieren om de stoel door te meten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Dieseltje,

 

Oh zit hij genaaid ja? Ik had verwacht dat hij er los tussen zou zitten.

De mat is doorgebrand dus ik weet zeker dat hij kapot is. Ik kan hem nu niet gebruiken omdat hij dan weer kortsluiting maakt. 

Hij doet het in principe wel. Hij wordt wel warm maar sons maakt hij kortsluiting en komt de rook uit de stoel. Ik gebruik hem nu dus ook niet.

Het "probleem" is dat ik een grijs interieur heb en die kom ik niet veel tegen op ebay.

Vandaar dat ik hem wilde vervangen. 

aangepast door passa77
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er mooi uit. Maar ik heb dit interieur net een half jaartje. Verder is die in uitstekende staat. Tevens zitten er stoelverhogers in de achterbank. Ideaal op dit moment voor de kids. Dus ik wil het liefst niet het interieur wisselen. Daarom hoopte ik dat het te vervangen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is dus wel te vervangen maar misschien is het een optie om de mat te bestellen en er daarna mee naar iemand te gaan die auto interieurs bekleedt. Die hebben de juiste gereedschappen om dit te vervangen. @@dieseltje die combinatie van grijs en zwart ziet er helemaal niet slecht uit. Ben stiekem aan het kijken naar een opvolger voor de passie en de latere bouwjaren hebben dat grijze maar dat is dus geen probleem meer zie ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden