Ga naar inhoud
  • 1

Kofferbak slot


Robbert87

Vraag

Beste allemaal,

Ik ben sinds een half jaar vw passat eigenaar.

Maar sinds vorige week heb ik wat problemen met mijn kofferbak. Na open valt hij niet meer in t slot. Wel reageerd de AB als ik t knopje indrukt om te openen en ook vanuit binnen je hoort dat hij dan van t slot afgaat zeg maar.Na een paar keer goed dicht gooien reageerde de slot weer vorige week en nu sinds gister avond excact het zelfde probleem. Het gaat om een vw passat uit 2005 1.6 fsi sedan

 

mvg Robbert

aangepast door Robbert87
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarschijnlijk je acterklep slot zelf lam waardoor die zich niet meer vast klemt

Hoor je toevallig ook het motortje rammelen met open doen zo ja dan is het slot egt kapot

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik hoor niets bijzonders dan alleen t normaal open gaan van t slot als ik de klep open zowel met AB ,binnen of via t logo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achter slot gaat straks 100% kapot,deze probleem heb ik zelf ervaren.

 

Even naar de dealer toe en het onderdeel bestellen en hey in/uitbouwen is niks.

 

Kost dacht ik 40/50 euro , Mischien wel iets goedkoper.

dan kan ik indd beter een ander slot gaan kopen, had vd week al gebeld naar de dealer maar die sprak over 185 euro excl inbouwen, heb gezocht op t internet en heb daar wel een slot gevonden voor rond de €80,-. als ik zeker weet is het geen probleem om t slot te bestellen kan natuurlijk niet eeuwig met een openklep rijden ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

185 met inbouwen is een schande ,ik heb deze zelf ingebouwd.

 

Als je even het kapje eruit haalt en even het nummer intoetst op Google dan vind je via EBay nog goedkoper dan die 80

ik kon nu net weer binnen, heb even via de nood ontgrendeling in de klep zitten rommelen en ineens valt hij weer in t slot ik laat hem wel even dicht zitten wel geeft de auto de storing aan op t dashboard, is er miss nog een andere optie om achter t nummer te komen? sorry ben echt een beetje een leek met dit soort probleempjes, in ieder geval ontzettend  bedankt voor t mee denken en reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gister de andere kofferbak slot gekregen. Waar rachid mij op attendeerde waar ik hem kon kopen voor 25 euro en 10 euro verzendkosten en 12 maanden garantie. vandaag uit mijn werk T slot er ingezet wat was dit simpel zeg. 15 min werk incl gereedschap pakken, interieur eraf gehaald. 1 schroefje verwijderd waar t gevaren driehoek in zit. Twee boutjes los draaien elec eraf kabeltje van de nood ontgrendeling en weer in elkaar zetten appeltje eitje zelfs een leek kan dit zoals ik haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gister de andere kofferbak slot gekregen. Waar rachid mij op attendeerde waar ik hem kon kopen voor 25 euro en 10 euro verzendkosten en 12 maanden garantie. vandaag uit mijn werk T slot er ingezet wat was dit simpel zeg. 15 min werk incl gereedschap pakken, interieur eraf gehaald. 1 schroefje verwijderd waar t gevaren driehoek in zit. Twee boutjes los draaien elec eraf kabeltje van de nood ontgrendeling en weer in elkaar zetten appeltje eitje zelfs een leek kan dit zoals ik haha.

 

Top dat je het hebt gehaald en een mooie garantie van 12 maanden erop.

 

Zie je hoe makkelijk is ,hoop dat het ook doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden