Ga naar inhoud
  • 0

Kosten distributieset en waterpomp


touzani

Vraag

Mijn Passat 2012 1.6 TDI moet binnenkort een nieuwe distributieset hebben. heeft nu 194000 op de teller. Maar omdat ik koelvloeistof verlies heb en om de 2 weken koolvloeistof moet bijvullen wil ik vervroegd de distributie en waterpomp vervangen.

 

Ik heb nu een offerte liggen voor een complete originele VW set inclusief waterpomp a €430,- exclusief arbeid.

 

Is dit een schappelijke prijs of moet ik kijken naar alternatieven als conti en skf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk is op ahw-shop in Duitsland. Bestel de set met waterpomp daar en stuur de oude waterpomp terug voor de pfant (statiegeld)

Werkt super daar. Bij laatste golf gti ook gedaan en ga voor mijn Passat 1.6 TDI aanstaande lente ook weer doen. Je hebt alleen een monteur nodig die het wil vervangen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk is op ahw-shop in Duitsland. Bestel de set met waterpomp daar en stuur de oude waterpomp terug voor de pfant (statiegeld)

Werkt super daar. Bij laatste golf gti ook gedaan en ga voor mijn Passat 1.6 TDI aanstaande lente ook weer doen. Je hebt alleen een monteur nodig die het wil vervangen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik ken inderdaad ahw-shop, had alleen nog niet gekeken. De prijsopgaaf die ik heb opgekregen was excl borg waterpomp. Prijs is afkomstig van autohaas Zutphen en incl 35% ledenkorting. vind het toch een behoorlijke bedrag wat ze nog vragen.

 

Ik zal het setje maar bij de oosterburen bestellen. Thanks voor de tip. 

aangepast door touzani
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

borg voor de waterpomp?

nee geen borg. Statiegeld. Op de nieuwe komt er 60€ bij en als je dan je oude terug stuurt krijg je 60€ terug. Zit ook een formulier bij als je bij ahw besteld om het terug te sturen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden