Ga naar inhoud
  • 0

RNS310 firmware updaten


OmeRoon

Vraag

Ik heb na een uitgebreide ISO-zoektocht gisteren mijn RNS310 een firmware update gegeven van 0227 naar 0351. Ik zie een aantal verbeteringen (bv. bij het inprogrammeren van je radiozenders zie je nu gewoon meteen al alle gevonden zenders incl. naam en je krijgt ineens ook 2D opties voor je navigatie), maar ik lees hier en daar ook dat er een menu moet verschijnen onder Phone. Dat is bij mij nog steeds een mute knop. 

Wat ik zoek is dit:

IMG_20150510_202049.jpg

Is voor dat menu een andere module onder de stoel nodig of moet ik verder upgraden naar 0357? 

aangepast door OmeRoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb na een uitgebreide ISO-zoektocht gisteren mijn RNS310 een firmware update gegeven van 0227 naar 0351. Ik zie een aantal verbeteringen (bv. bij het inprogrammeren van je radiozenders zie je nu gewoon meteen al alle gevonden zenders incl. naam en je krijgt ineens ook 2D opties voor je navigatie), maar ik lees hier en daar ook dat er een menu moet verschijnen onder Phone. Dat is bij mij nog steeds een mute knop.

 

Wat ik zoek is dit:

 

IMG_20150510_202049.jpg

 

Is voor dat menu een andere module onder de stoel nodig of moet ik verder upgraden naar 0357?

Bij een 310 heb je de module onder de bijrijdersstoel nodig. De 315 heeft ingebouwde Bluetooth (meestal)

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb pas hetzelfde gedaan en bij mij werkt het wel. Versie 0357 raden ze af zou voor de RNS315 zijn.

Dan zit er dus een Bluetooth module onder de passagiersstoel in jouw auto.

Anders komt deze optie niet naar voren.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook een module onder mijn stoel. Alleen ik vermoed dat jullie misschien een nieuwere versie hebben. 

Mijn typenummer is 1K8 035 730 C en ik lees net hier dat ik een 9W2 heb en waarschijnlijk een 9W7 moet hebben: "When combined with the RNS 510 GPS it does not display the phonebook over the touchscreen display." Nu heb ik wel een 310 maar ik gok dat dat ook daarvoor van toepassing is.

aangepast door OmeRoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb pas hetzelfde gedaan en bij mij werkt het wel. Versie 0357 raden ze af zou voor de RNS315 zijn.

Ik las wel wat mensen die het ook werkend hebben op hun 310, soms zelfs direct al van 0227 af. Alleen als je 0235 hebt schijnt het vreemd genoeg issues te geven.

 

Overigens is 0357 voor zover ik heb gezien een bugfix en geeft het verder geen extra functionaliteit volgens deze uitleg: http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=75229.0 (gaat hier wel over een Seat update maar de 310 is verder hetzelfde).

aangepast door OmeRoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden