Ga naar inhoud
  • 0

Raambediening passagierszijde


SlushyCarpet

Vraag

Goedenavond allen,

 

Dit is mijn eerste post hier. Ik rijd sinds februari dit jaar een (vind ik) prachtige Passat CC uit 2009. Een erg prettige wagen maar momenteel heb ik een klein probleempje wat me toch wel aardig irriteert maar ik weet nog niet goed hoe dit op te lossen. Het betreft de ruitschakelaar aan passagierszijde van de elektrische zijruit, deze doet het niet meer. Ik kan de ruit wel gewoon bedienen vanaf de bestuurderszijde dus het raam zelf en het mechanisme is gewoon goed. Maar de bijrijder kan dus zijn/haar eigen ruit niet bedienen.

 

Ik heb eerst getwijfeld of het aan de schakelaar zelf kon liggen en heb daar daarom een goedkope namaak voor laten komen. Deze geplaatst en dat heeft geen effect helaas. Nu het buiten donker is viel het me ook voor het eerst echt op dat de rode ledverlichting van het knopje (zowel oud als nieuw) niet werkt. Het lijkt dus of de stroomverbinding is onderbroken.

 

Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Ik hoop dat het beperkt is tot een zekering maar kan in het zekeringschema niets hiervoor vinden. Of zal het de kabelverbinding van de schakelaar naar de ruit zelf zijn die gebroken is?

 

Als iemand hier ervaring mee heeft en dit wil delen of suggesties heeft dan zou ik daar misschien erg mee geholpen kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden