Ga naar inhoud

Terugroepactie 64E4 (B8)


Herbie

Aanbevolen berichten

Afgelopen week is er tijdens een onderhoudsbeurt een terugroepactie uitgevoerd: Tra. 64E4 i.v.m. portierregelapparaten. Bij het brengen van de auto had ik wel gemeld dat de sensor in de achterdeur aan bestuurderskant niet altijd goed reageerde bij keyless entry (deur ontgrendelde niet automatisch als die deurgreep werd gebruikt). Volgens de dealer zou dat probleem verholpen worden met de update. Tot nu toe reageert de sensor in de achterdeur goed (dat was voor het uitvoeren van de update ook meestal het geval, soms reageerde de sensor niet).

 

Heeft iemand anders de update ook al laten uitvoeren? Zo ja, is het effect merkbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets gehoord tot nu toe. Op de RDW-site staan er ook geen terugroepacties voor mijn auto open. En keyless entry functioneert foutloos (tot nu toe) op mijn GTE.

 

Het duurt nog even voor ik voor een volgende beurt moet, ik zal eens opletten of er dan melding van deze actie gedaan wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook geen bericht gehad van de update, werd me verteld toen ik een afspraak maakte voor de onderhoudsbeurt. Heb toen op de RDW-site gekeken, stond niets over de update bij mijn auto. Tot nu toe geen hapering bij gebruik van keyless entry met de achterdeur, zou mooi zijn als dat zo blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen week is er tijdens een onderhoudsbeurt een terugroepactie uitgevoerd: Tra. 64E4 i.v.m. portierregelapparaten. Bij het brengen van de auto had ik wel gemeld dat de sensor in de achterdeur aan bestuurderskant niet altijd goed reageerde bij keyless entry (deur ontgrendelde niet automatisch als die deurgreep werd gebruikt). Volgens de dealer zou dat probleem verholpen worden met de update. Tot nu toe reageert de sensor in de achterdeur goed (dat was voor het uitvoeren van de update ook meestal het geval, soms reageerde de sensor niet).

 

Heeft iemand anders de update ook al laten uitvoeren? Zo ja, is het effect merkbaar?

Storing met het uitlezen?

Mogelijk sensor portiergreep.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

... dat de sensor in de achterdeur aan bestuurderskant niet altijd goed reageerde bij keyless entry (deur ontgrendelde niet automatisch als die deurgreep werd gebruikt). ...

 

Dat is mij ook al opgevallen.

Ook het "knopje" om te sluiten werkt op die deur vaak minder goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden