Ga naar inhoud

Kentekenplaathouders


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

  De platen zijn binnenkort weer via de shop te bestellen!!

 

 

  1. @ Ronald

  2. @@Rachid17 Rachid

  3. @@Johan.h Johan

  4. @@JnKp J

  5. @@FZPassat Fouad

  6. @@rusty1977 Menno

  7. @@Worfje Wytze

  8. @@Diver Jan (2x)

  9. @@ferre Ferre

10. @@Tarabass Peter

11. @@rob 1.8turbo Rob

12. @@TonD Ton

13. @@Stief Stief

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij even een update.

De plaathouders zijn eergisteren betaald en zijn als het goed is gisteren in productie genomen.

Naar verwachting zal het over 2 a 3 weken geleverd worden.

 

Ik stel voor dat een ieder ze nu alvast besteld in dr shop zodat de betalingen e.d. binnen zijn. Als bij mij de adres gegevens binnen zijn kan ik alvast etiketten maken met de adressen. Zodra ze bij mij binnen komen kan ik ze inpakken en versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus jij zal bevestiging moeten krijgen van Matthijs @@Vdub

Dat klopt helemaal.

Als de betalingen binnen zijn krijg ik opdracht voor verzenden.

We moeten kijken hie we dit zo efficiënt mogelijk kunnen gaan doen.

Misschien is het handig om zodra je besteld hebt mij een pb kan doen met adres gegevens zodat ik vast pakket klaar kan make voor verzending.

Even kijken hoe het gaat. We zullen vast aldoende vast wel een manier vinden.

Maar voor iedereen; hou er rekening mee dat we geen bedrijf zijn dat je binnen 2 dagen je goederen thuis hebt. Matthijs heeft zo zijn verplichtingen en kijkt niet 24/7 of er wat binnen is en ik heb wisselende diensten.

Wel zullen we ons uiterste best doen dit z.s.m. te doen. Als ik ook voir Matthijs mag spreken.

 

Ik zal de plaathouders meenemen naar (mini)meets zodat ze ook gelijk geleverd kunnen worden.

 

Dus iedereen die in het lijstje staat, bestel alvast zodat ik al werk kan voorbereiden en als de handel hier binnen komt ik ze gelijk kan verzenden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt helemaal.

Als de betalingen binnen zijn krijg ik opdracht voor verzenden.

We moeten kijken hie we dit zo efficiënt mogelijk kunnen gaan doen.

Misschien is het handig om zodra je besteld hebt mij een pb kan doen met adres gegevens zodat ik vast pakket klaar kan make voor verzending.

Even kijken hoe het gaat. We zullen vast aldoende vast wel een manier vinden.

Maar voor iedereen; hou er rekening mee dat we geen bedrijf zijn dat je binnen 2 dagen je goederen thuis hebt. Matthijs heeft zo zijn verplichtingen en kijkt niet 24/7 of er wat binnen is en ik heb wisselende diensten.

Wel zullen we ons uiterste best doen dit z.s.m. te doen. Als ik ook voir Matthijs mag spreken.

 

Ik zal de plaathouders meenemen naar (mini)meets zodat ze ook gelijk geleverd kunnen worden.

 

Dus iedereen die in het lijstje staat, bestel alvast zodat ik al werk kan voorbereiden en als de handel hier binnen komt ik ze gelijk kan verzenden!

 

Gelijk heb je Barry.

 

Er stond ook bij bestelling dat er niet steeds naar de bank gekeken word, dus er kunnen geen rechten aan ontleend worden

Het is zoiezo al super tof dat dit zo netjes weer word opgepakt om de meeste weer te voorzien van kentekenplaat houders.

 

Ben allang blij dat er weer een voorraad is.

Ik PB je met verzendgegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je Barry.

 

Er stond ook bij bestelling dat er niet steeds naar de bank gekeken word, dus er kunnen geen rechten aan ontleend worden

Het is zoiezo al super tof dat dit zo netjes weer word opgepakt om de meeste weer te voorzien van kentekenplaat houders.

 

Ben allang blij dat er weer een voorraad is.

Ik PB je met verzendgegevens.

Nou de bestelling wordt nu gemaakt. Voorraad is er nog niet. Ik hoop met 2 weken.

Ik probeer ze voor de kerst onder de boom te krijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden