Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Weet iemand hoe je een update van de Gracenote database kan uitvoeren op de Discover Pro? Viel me op dat er bij nieuwe CD's geen illustratie en titels zichtbaar zijn, heeft naar mijn idee te maken met een verouderde Gracenote database. Dealer kan me niet vertellen hoe die database bijgewerkt kan worden, klantenservice van VW ook niet... Iemand een idee?

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik bewerk voor ik de muziek op SD zet eerst alles met iTunes. Daar doe ik ook album covers bij. Werkt tot nu toe goed op mijn Composition Media

• 0
Geplaatst

Ik bewerk voor ik de muziek op SD zet eerst alles met iTunes. Daar doe ik ook album covers bij. Werkt tot nu toe goed op mijn Composition Media

Dat zal inderdaad wel werken, maar ik ben op zoek naar een manier om info te krijgen als ik een nieuwe CD afspeel op de Discover Pro zonder de CD eerst in iTunes te zetten (misschien een ouderwetse manier van muziek afspelen  :neutral: ). Heb nog even verder gezocht, zag daarbij dat de Discover Pro 'Online Gracenote' ondersteunt. Op die manier zou je up-to-date info moeten krijgen bij CD's mits je een actieve dataverbinding hebt. Zal 't nakijken als ik de auto terug heb van de dealer.

post-24017-0-54093400-1510575118_thumb.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden