Ga naar inhoud
  • 0

Oil Sensor Workshop waarschuwing


Tisnietveel

Vraag

Mogge mensen,

 

Dus af en toe bij starten  "OIL SENSOR WORKSHOP" warning op het dashboard en gaat daarna weer uit, draadjes allemaal goed en doorgemeten volgens bevriende garage.

Mijn vraag is vervang ik de sensor met orgineel VW of veel goedkopere aftermarket sensor, is hier iemand die hier ervaring mee heeft?

Heb geen zin om bij een goedkopere aftermarket na 6 of 7 maanden weer een nieuwe er moeten inzetten.

Moet toch olie verversen dus komt nu aardig goed uit,volgende vraag natuurlijk is de vraag engine flush; Ja of Nee en als het Ja is, wat voor een merk gebruikt je dan.

 

Bedankt voor het lezen post,

 

:thanks: 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

staat hier mooi, ik weet zo ff het prijsverschil niet maar er zit wel eens kwaliteitsverschil tussen OEM en aftermarket.

Je hoeft deze motor niet te flushen, ze gebruiken voldoende olie om de boel een beetje schoon te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dankje, gaat effe kijken wat het verschil is tussen oem of direct van de dealer, deze sensors schijnen nogal gevoelig te zijn voor storing las ik op forums.

Op het moment zit er geen VW of Hella staat niks op de buitenkant, maar meeste zeggen dat "orginal teile" beste zijn voor deze sensor vanwege storings gevoeligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden