Ga naar inhoud
  • 0

Gekraak bij hobbels en drempels achter


lonnebol

Vraag

Heren,

 

Eigenlijk al zolang ik de auto heb hoor ik achter bij hobbels en drempels meerdere "klonks". De schokdempers zijn gloedje nieuw, dus lijkt mij sterk dat het daar aan ligt.

Nu vraag ik mij af wat het kan zijn. De draagarmrubbers, veerpootlager, veer. Echt geen idee. De draagarmrubbers zien er niet super uit, maar ik kan niet echt direct zeggen, ja, dat is het. Een set nieuwe draagarmen incl. bouten en moeren kost nog geen €200, dus dat wil ik er wel aan uitgeven, maar zou zonde zijn als dat dadelijk niet het euvel is.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan controleren of dat dit een bekend probleem is? Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij waren de rubbers draagarmen achter versleten, zelfs uitlijnen was niet meer mogelijk. Na vervangen van de armen ( waar ook je achterveren in rusten) geen gekraak en geklonk meer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij waren de rubbers draagarmen achter versleten, zelfs uitlijnen was niet meer mogelijk. Na vervangen van de armen ( waar ook je achterveren in rusten) geen gekraak en geklonk meer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dan denk ik dat ik die set maar ga bestellen met alle draagarmen en bouten. Alles nieuw.

 

Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij waren de rubbers draagarmen achter versleten, zelfs uitlijnen was niet meer mogelijk. Na vervangen van de armen ( waar ook je achterveren in rusten) geen gekraak en geklonk meer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hoi Flappie ... Nee Ronald ..hahahha  Leuk je via deze weg weer tegen te komen .. Heb je mijn vraag gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan denk ik dat ik die set maar ga bestellen met alle draagarmen en bouten. Alles nieuw.

 

Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk

Waar ga je die set bestellen, ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 24-10-2017 om 12:17, Gast Fappie zei:

Bij mij waren de rubbers draagarmen achter versleten, zelfs uitlijnen was niet meer mogelijk. Na vervangen van de armen ( waar ook je achterveren in rusten) geen gekraak en geklonk meer

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

goede dag flappie

dit gaat over iets anders achteruitrij camera

als ik het goed had begrepen heeft u al eens een achteruitrijcamera in een vw passat stadion gezet

er zit er bij mij een in die helemaal links zit, en vaker niet werkt dan wel

ik hoop dat u mij daar mee kan helpen

groeten lampie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
21 minuten geleden, lampie44 zei:

goede dag flappie

dit gaat over iets anders achteruitrij camera

als ik het goed had begrepen heeft u al eens een achteruitrijcamera in een vw passat stadion gezet

er zit er bij mij een in die helemaal links zit, en vaker niet werkt dan wel

ik hoop dat u mij daar mee kan helpen

groeten lampie

Ik vrees dat "flappie" je bericht niet zal kunnen lezen omdat Ronald aka FAPPIE niet meer actief is op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden