Ga naar inhoud
  • 0

laden telefoonboek in RNS510


Diver

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jan heb je de module gewisseld? weet niet of de instellingen goed staan voor jouw setup.

Ja dat heb ik gedaan en de zelfde code als m'n oude geprobeerd. Maar heb nu m'n oude er weer in.

 

Misschien de RNS eens resetten en telefoon eens opnieuw opstarten en nog eens testen.

Ik krijg ooit ook melding "telefoonboek niet volledig geladen" terwijl het toch werkt, ik ga dan niet heel de lijst af om te kijken of iedereen er in staat natuurlijk want die ken ik toch niet uit het hoofd.

Dat heb ik ook al gedaan :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Staat het laden wel aan nog in je tel bij Bluetooth? Misschien is dat de oplossing?

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

in m`n mfd kan ik het telefoonboek wel zien. dus staat het aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren het probleem is getackeld :thumb: eerst de telefoon  module gereset, tip van Ronald, helaas werkte dat niet. toen gekeken in de set up ( knop op RNS )bij telefoon en daar kon je het telefoonboek opnieuw laden, en dat werkte :wohow: . probleem opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren het probleem is getackeld :thumb: eerst de telefoon  module gereset, tip van Ronald, helaas werkte dat niet. toen gekeken in de set up ( knop op RNS )bij telefoon en daar kon je het telefoonboek opnieuw laden, en dat werkte :wohow: . probleem opgelost

Mooi Jan @@Diver, dat was mijn volgende stap wat ik je wou laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden