Ga naar inhoud
  • 0

W8 binnenverlichting?


TonD

Vraag

FF een vraagje

 

Lees hier links en rechts over een W8 binnenverlichting ......wat houd dit in en hoe ziet dit eruit.

Als er iemand een foto ervan heeft..... graag.....ik ben hier benieuwd naar....heb er totaal geen idee van hoe dit eruit ziet... :?:  :?:

aangepast door TonD
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

5c0883c20eeeae13f89383100d5b70ca.jpg

De 2 ledjes die je ziet worden geschakeld als er verlichting wordt gebruikt. Deze kunnen mee gedimd worden met de rest van de interieur verlichting.

 

De functie is dat je op de middenconsole in het donker toch kan zien.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

aangepast door mharmsen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

FF een vraagje

 

Lees hier links en rechts over een W8 binnenverlichting ......wat houd dit in en hoe ziet dit eruit.

Als er iemand een foto ervan heeft..... graag.....ik ben hier benieuwd naar....heb er totaal geen idee van hoe dit eruit ziet... :?:  :?:

 

 

Ze worden zeldzamer dus flink duurder.

Wat eerst nog rond de 50E moest kosten komt nu rond de 80E

Gebruikt komen ze nu rond de 50E àls je er 1 kan vinden

 

Ik heb nog een W8 binnenverlichting liggen. Bij interesse zie ik wel een pb komen. Die van mij komt uit een 3B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hee bedankt allemaal.....ik heb er.zeker interesse..... in de toekomst ziet er wel leuk uit......dat duurder worden is standaard tegenwoordig in autoland maar dan ook echt met alles.

 

hoe ziet dit eruit in het donker gewoon als ie aangesloten is ..ik bedoel brand dit met rode of blauwe verlichting die kleine lampjes?? heeft er iemand een foto hievan??

 

 

 

ben niet lastig he??

aangepast door TonD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ze worden zeldzamer dus flink duurder.

Wat eerst nog rond de 50E moest kosten komt nu rond de 80E

Gebruikt komen ze nu rond de 50E àls je er 1 kan vinden

Op Ali €35. Ik heb er 3 gekocht. Voor de 3bg, T5 en de caddy.

Edit: zie ze net nog voor 29 a €30. Ik heb bij alle 3 ook het adapter gekregen. Heb ik niet gebruikt. Ik heb de stekkers en kabels bij de vw dealer gehaald en zelf een mooi verloop stuk gemaakt.

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op Ali €35. Ik heb er 3 gekocht. Voor de 3bg, T5 en de caddy.

Edit: zie ze net nog voor 29 a €30. Ik heb bij alle 3 ook het adapter gekregen. Heb ik niet gebruikt. Ik heb de stekkers en kabels bij de vw dealer gehaald en zelf een mooi verloop stuk gemaakt.

Ja zag ze ook???? hoelang heeft het verzenden bij jou geduurd? Laatste keer was mijn verzending bij Ali binnen 10 dagen binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden