Ga naar inhoud
  • 0

Onbekende codes is serviceboekje


Gast Ray-man

Vraag

Vandaag eindelijk mijn passat variant 2.0 tdi dsg opgehaald. Is een b8 uit 2015 met 98000 km. Voertuig is uit Duitsland geïmporteerd. Nu las ik in het serviceboekje de onderstaande werkzaamheden... heeft iemand een idee wat ze gedaan hebben? Heb gezocht op google maar ik kom er niet uit.. tevens kan ik niet terug vinden wanneer de distributieriem vervangen dient te worden.

 

95677a976e78527254c6abd215daae80.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tandriem moet iedere 210000km of 240000km vervangen worden bij de nieuwe auto’s terug roepactie kan je proberen op te zoeken via internet en anders kan ik wel even kijken via me werk (werk bij de vw dealer)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Stephenvanengelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tandriem moet iedere 210000km of 240000km vervangen worden bij de nieuwe auto’s terug roepactie kan je proberen op te zoeken via internet en anders kan ik wel even kijken via me werk (werk bij de vw dealer)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Is geen noodzaak hoor, was gewoon benieuwd wat de codes inhielden. Wel raar dat je tegenwoordig niks meer kan terug vinden in de serviceboekjes over specifiek onderhoud zoals een distributieriem

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is geen noodzaak hoor, was gewoon benieuwd wat de codes inhielden. Wel raar dat je tegenwoordig niks meer kan terug vinden in de serviceboekjes over specifiek onderhoud zoals een distributieriem

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja da zou kunnen let ik eigelijk zelden op en tegen wordig bij al nieuwe vw zit helemaal geen boekje meer bij is nou allemaal digitaal geworden zo als auto het al langer heeft

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aktion 23S3 (S-Motorsteuergerät umprogrammieren)

Vrij vertaald door google is die motor regelinrichting herprogrammeren. Heeft dit iets met dieselgate te maken? Naar mijn weten valt die van mij daar niet onder (euro 6 2.0 tdi 150 pk dsg uit 2015)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden