Ga naar inhoud

Mijn Volkswagen APP


Turboronnie

Aanbevolen berichten

Problemen met de Mijn Volkswagen APP.

 

Zijn er gebruikers van de Mijn Volkswagen App, die mij kunnen helpen.

Ik heb de module inlaten bouwen door de dealer. Zonder enige uitleg en met een code op papier werd ik na het inbouwen op pad gestuurd. Reden voor het inbouwen van de module en het gebruik van de app, waren de km-registratie. Natuurlijk had ik niet gelezen, dat ik daar ook nog eens extra voor moest betalen, zodat ik nu nog steeds alles met de hand moet verwerken.

 

Maar waar het omgaat, en waar ik dus de meeste problemen mee heb, is dat de app steeds aangeeft dat één of meerdere storingen zijn. Als ik de app dan open zie ik nergens wat er aan de hand is. Tevens werken de sensoren van de bandenspanning, het oliepeil en de remblokken niet. Deze zijn grijs en dus niet beschikbaar. Volgens de dealer zijn deze niet aangesloten en werken ze daarom niet. Maar volgens de klanten service van VW moeten ze wel werken.

 

Zijn er meer gebruikers met deze ervaringen? 

 

post-25321-0-65495600-1507823953_thumb.jpegpost-25321-0-05779400-1507823972_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij werken ze wel. Verhaal van de dealer lijkt mij een beetje apart.

Wat je km registratie betreft. Je kunt toch wel een export doen van je ritten? Dat gebruik bijvoorbeeld voor mijn declaraties bij zakelijke ritten (auto is prive).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden