Ga naar inhoud

  • 0

ramen sluiten met ab?


eagle382

Vraag

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
maar het is dus puur een kwestie van software aan of uitzetten met vds-pro je hoeft er dus geen aparte module voor aan te schaffen?
klopt dit kan gewoon met de ODB II stekker,voor elk raam moet je afzonderlijk een code wijzigen. en dan kun je via ab je ramen openen en sluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Correctie, ramen open/dicht via AB MOET met VDS-PRO en kan NIET met vag-com, dat laatste iig niet icm een Volkswagen, wellicht wel met Audi. Tenzij je wat anders bedoelt.

 

Ik kan beide, ramen open/dicht (VDS-PRO) en anti car-jack (vag-com), wel voor je instellen. PM me maar even dan spreken we wat af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Correctie, ramen open/dicht via AB MOET met VDS-PRO en kan NIET met vag-com, dat laatste iig niet icm een Volkswagen, wellicht wel met Audi. Tenzij je wat anders bedoelt.

 

Ik kan beide, ramen open/dicht (VDS-PRO) en anti car-jack (vag-com), wel voor je instellen. PM me maar even dan spreken we wat af.

 

Nou dan, dan kan het toch wel! :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik meen dat Bora, Golf etc. andere codes gebruiken dan ONZE Passat`s, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

 

Klopt, ik heb morgen een lijst bij me voor Passats (3B en 3BG) als iemand de feature geprogrammeerd wil hebben. Ik heb geen lijst van andere VW's maar die kunnen ook wel geprogrammeerd worden als de betreffende info maar beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Correctie, ramen open/dicht via AB MOET met VDS-PRO en kan NIET met vag-com, dat laatste iig niet icm een Volkswagen, wellicht wel met Audi. Tenzij je wat anders bedoelt.

 

Ik kan beide, ramen open/dicht (VDS-PRO) en anti car-jack (vag-com), wel voor je instellen. PM me maar even dan spreken we wat af.

 

HALLO DM

 

pm ontvangen of heb ik iets fout gedaan met pm versturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Correctie, ramen open/dicht via AB MOET met VDS-PRO en kan NIET met vag-com, dat laatste iig niet icm een Volkswagen, wellicht wel met Audi. Tenzij je wat anders bedoelt.

 

Ik kan beide, ramen open/dicht (VDS-PRO) en anti car-jack (vag-com), wel voor je instellen. PM me maar even dan spreken we wat af.

 

HALLO DM

 

pm ontvangen of heb ik iets fout gedaan met pm versturen?

 

Nee hoor, ik bel je, dan spreken we wat af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ohhh, kan dat niemand bij mij id buurt??? :(

 

Dat lijkt me ook wel nuttig en handig tegelijk!

Eens kijken of hier in het zuiden ook handige VW klussers zijn!

 

groeten

 

Ik denk dat Kenny(TurboVariant) dat wel kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden