Ga naar inhoud
  • 0

Vw carkit cradle verwijderen


thabomb

Vraag

Ik ben bezig met een custom telefoon cradle om deze goed pas te maken zou ik graag de originele verwijderen.

Ik voel als ik het dashboardkastje eruit heb dat er een schroef in zit maar ik kom daar aan de voorkant niet bij.

 

Wel heb ik nog een klein schroefje gevonden als je het bovenste gedeelte omhoog doet.

 

Iemand een idee?

 

Houder vergelijkbaar met deze, zelfde plek ook.

 

maxresdefault.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@rusty1977 ik wil een iphone 6 cradle die op de originele schroefgaten past. ik wil deze met een 3d printer printen.

De modellen op internet zijn niet mooi strak en hoekig dus probeer ik het nu zelf, al valt het me wel tegen haha.

gelukkig heb ik hulplijnen :)

 

ik wil dat mijn iphone gelijk laadt en verbonden is met carplay.

 

Tot die tijd wil ik deze plaatsen

 

ram-mount-houder-apple-iphone-6-7-ram-ho

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet iemand toevallig het part nummer van de houder die aan het dashboard vast zit?

zeg maar dat ding waar de touchadapter in gaat, 

 

Ik gok dat ik het al heb 3C1035716 

aangepast door thabomb
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@rusty1977 voorlopig eerste concept, deze ga ik 3d scannen zodat er in theorie elke houder opkan, op de originele bevestiging.

uiteindelijk moet deze of draadloos gaan laden, of ik maak een actieve cradle. 

 

ben benieuwd hoe het straks uit de 3d printer komt, ik heb een originele cradle verzaagd en die aan een bestaande houder bevestigd.

zie resultaat:

 

IMG_0566.JPG

 

IMG_0567.JPG

 

IMG_0569.JPG

aangepast door thabomb
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@rusty1977 ik wil een iphone 6 cradle die op de originele schroefgaten past. ik wil deze met een 3d printer printen.

De modellen op internet zijn niet mooi strak en hoekig dus probeer ik het nu zelf, al valt het me wel tegen haha.

gelukkig heb ik hulplijnen :)

 

ik wil dat mijn iphone gelijk laadt en verbonden is met carplay.

 

Tot die tijd wil ik deze plaatsen

 

 

 

ram-mount-houder-apple-iphone-6-7-ram-ho

Jammer!, past geen Galaxy S6 in. Die is net even breder anders had ik er ook wel interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Speedyace maakt op zich niet uit als de 3d scan er eenmaal is kan je heel makkelijk een andere houder erop bewerken,

het belangrijkste is het stukje wat op de originele beugel klikt, zodra dat goed is kan in theorie alles erop.

 

Of je doet hetzelfde als ik nu, zaag alleen het achterkantje van de originele houder en kit die op een vlakke houder waar een s6 in past ;)

 

De vraag blijft alleen nog steeds hoe komt het uit een 3d printer, is het sterk en optisch mooi genoeg.

Als het echt goed is haal ik zelf zon printer voor €1500,- ik kan vast wel wat dingen maken om het snel terug te verdienen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden