Ga naar inhoud
  • 0

H7 xenon 3bg


PietPassat

Vraag

Ik heb momenteel een goedkope Xenonset in mijn Passat zitten en ik ben niet te spreken over de lichtopbrengst, de huidige set is inmiddels alweer een paar jaar oud en ik wil deze vervangen voor een betere kwaliteit met meer lichtopbrengst, wat is een aan te raden set? Dus compleet met balasten, lampen en stekkers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wil je een echt goede set met kwalitiatief goede componenten en support? Overweeg dan eens MaxxPro.

Hun site is niet atijd up to date. Maar als je ze mailt en aangeeft, dat je via een autoforum komt geven ze eem flinke korting. Als je bijvoorbeeld aangeeft via kiaclub.nl te komen krijg je 30% korting.

 

Vroeger vaker via verschillende webshops en via ebay setjes gebruikt en geinstalleerd voor verschillende mensen.

Maar na een keer MaxxPro altijd daarbij gebleven. Ze zijn niet heel goedkoop maar met de korting best te betalen. Als je het setje in je handen hebt snap je gelijk dat het echt kwaliteitsspul is.

Wordt.overigens ook door veel dealers gebruikt bij achteraf inbouw van xenon.

 

En... nee ik heb geen financieel belang of andere binding met MaxxPro.

 

Ook zeg ik niet dat die goedkope setjes van slechte kwaliteit zijn. Heb alleen wel vaak met die goedkope setjes verschillende klachten meegemaakt varierend van storende radio, af en toe flikkeren tot veranderende lichtsterkte en kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren een set bij Maxxpro besteld en vandaag al ontvangen. Zoals Stief al zei, zodra je de doos opendoet zie je dat je kwaliteit in handen hebt.

Heb het vanavond ingebouwd en ben net terug van proefrijden: wat een wereld van verschil, ben er erg over te spreken! 

 

Bedankt voor de suggesties en tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren een set bij Maxxpro besteld en vandaag al ontvangen. Zoals Stief al zei, zodra je de doos opendoet zie je dat je kwaliteit in handen hebt.

Heb het vanavond ingebouwd en ben net terug van proefrijden: wat een wereld van verschil, ben er erg over te spreken!

 

Bedankt voor de suggesties en tips.

Wel met korting hoop ik?
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden