Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

ik wil graag mijn ruiten tinten vanaf de b-stijl maar op de ruit linksachter zitten redelijk diepe krassen.

Dit is aan de buitenkant en valt alleen op als je er op let.

Maar nu vraag ik me dus af wat voor effect dit gaat hebben als de ruiten zwart zijn.

Gaat dat meevallen of moet ik eerst investeren in een nieuwe ruit?

Alvast bedankt!

Geplaatst (aangepast)

Dat blijf je zien.. heb ik ook..

Perfectionisme is een dure hobby  :roll:

aangepast door TinusTG
Geplaatst

Ok dat wordt dus eerst een nieuwe ruit..grr.iemand handig en een adresje?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Op Bm Parts bv staan nog zijramen ,

Kijk ff op Marktplaats onder onderdelen passat 3bg . Vraagt €25,-

Marktplaats nummer is 143928 ????

Geplaatst

Nou ik zit eens te zoeken hoe ik de ruit moet vervangen maar krijg al hoofdpijn van het idee hoe. Kan wel wat met een beetje info van hier..maar soms moet je maar gewoon toegeven dat niet alles "zo maar even" te doen is. HCaluwe wees me op sonnyboys. Daar had ik nog niet aan gedacht. Ook wel een leuke oplossing maar hoe ziet dat er van de buitenkant uit? kan enkel plaatjes van de binnenkant vinden.

Het zwarte heeft bij blinderen wel een stoere touch..komt dit in de buurt?

Geplaatst

Als je nieuwe ramen erin zet is het na een paar keer raam op en neer weer bekrast.

Er zit zand en rotzooi tussen raam rubber en raam.

Ik neem aan dat je krassen van boven naar beneden bedoeld trouwens.

Je kan de rubber naar boven trekken. Wel voorzichtig dat je geen knik maakt. Dat kan je met hoge drukspuit schion spuiten.

Als je voorlopig krasvrij wil zijn zou je nieuwe raamrubbers en ramen moeten nemen.

Geplaatst (aangepast)

Nou ik zit eens te zoeken hoe ik de ruit moet vervangen maar krijg al hoofdpijn van het idee hoe. Kan wel wat met een beetje info van hier..maar soms moet je maar gewoon toegeven dat niet alles "zo maar even" te doen is. HCaluwe wees me op sonnyboys. Daar had ik nog niet aan gedacht. Ook wel een leuke oplossing maar hoe ziet dat er van de buitenkant uit? kan enkel plaatjes van de binnenkant vinden.

Het zwarte heeft bij blinderen wel een stoere touch..komt dit in de buurt?

Van buiten is het donker en van binnen kan je gewoon naar buiten kijken en als bijkomend voordeel is dat je gewoon je raam open kunt doen terwijl het ook zon buiten houdt.

Het is simpel te bevestigen en makkelijk te verwijderen als je je ramen wilt schoonmaken .

Ik heb nog wel volgens mij nog wel een foto.8b5434f6a271765599dc8d67c9074501.jpg

Zo kijk je van binnen naar buiten.????

aangepast door hcaluwe
Geplaatst

Ben er nog niet over uit. Scheelt dat de zon niet echt aanwezig gaat zijn in de komende tijd.

Eerst maar even wat andere dingen aanpakken.

Grote beurt volgende week

Koplampen polijsten morgen

dubbeldin inbouwen ( eerst nog een mooi netzopik paneeltje scoren)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden