Ga naar inhoud
  • 0

Interlagos velgen


OmeRoon

Vraag

Ik zit eraan te denken om mijn setje Phoenix 17" velgen te bewaren voor de winter en voor de zomer een setje 18" Interlagos velgen aan te schaffen. 

Ik heb een verkoper gevonden met een setje die er redelijk netjes uitziet, maar de velgen zijn "made in Italy". Ik gok dat we het dan dus over replica's hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zit eraan te denken om mijn setje Phoenix 17" velgen te bewaren voor de winter en voor de zomer een setje 18" Interlagos velgen aan te schaffen.

 

Ik heb een verkoper gevonden met een setje die er redelijk netjes uitziet, maar de velgen zijn "made in Italy". Ik gok dat we het dan dus over replica's hebben?

Ja. Over het algemeen zijn het kwalitatief wel goede replica die uit Italië komen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk niet dat je kan afleiden aan de "made in..." dat het al dan niet replica velgen zijn. Waar zouden de velgen dan gemaakt moeten zijn voor je kan afleiden dat ze OEM zijn ??

 

Maar in de originelen zou made in Turkey moeten staan leid ik af uit foto's die ik heb gevonden op het net.

 

Veronderstel dat je eerder wat kan afleiden als er een onderdeelnummer in staat. Bvb 3C8601025D

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk niet dat je kan afleiden aan de "made in..." dat het al dan niet replica velgen zijn. Waar zouden de velgen dan gemaakt moeten zijn voor je kan afleiden dat ze OEM zijn ??

Maar in de originelen zou made in Turkey moeten staan leid ik af uit foto's die ik heb gevonden op het net.

 

Geen idee hoe je dat kunt afleiden, eigenlijk was dat min of meer mijn vraag. :wink: Mijn ervaring met replica's is dat de fabrikant daarvan behoorlijk zijn best doet om ze hetzelfde te laten lijken (ooit zelf es "nep"-OZ Polaris gehad). 

 

Ik werd een beetje getriggerd door deze video: 

 

 

OEM betekent inderdaad ook niet dat het uit Wolfsburg komt, VW maakt immers niet ieder onderdeeltje zelf. 

aangepast door OmeRoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Land van herkomst en fabrikant is voor OEM velgen zelfs verschillend. Ik heb het nu even niet per velg paraat maar ik heb verschillende sets OEM velgen (Ronal, CMG, en ze komen allemaal van een andere fabrikant en eventueel uit een ander land. 

Wat ik nu zo even kan produceren:

Phoenix 7.0J*17 ET33 made in Turkey by CMS,

Longbeach 7.0J*17 H2 ET33 made in ? by CMS 1K8 601 025

Sima 7.0J*17 ET ?? made in ? by

Daytona ?.?J*18 ET?? Made in ? by

Interlagos ?,?J*18 ET?? Made in ? by

(zal dit proberen zsm te completeren)

last updated 08-09-2017

aangepast door BlackPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden