Ga naar inhoud
  • 0

Chippen 140pk TDI


OmeRoon

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk even op http://www.jdengineering.nl/ en dan rij je snel naar Lochem.

Ik heb mijn huidige diesel en mijn vorige diesel ook laten behandelen, en nooit 1 seconde spijt van gehad!

Je kan ook even contact met Vdub opnemen, hij ken alle ins en outs van JDEngineering!

Hou ons op de hoogte OmeRoon!

aangepast door AJV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jeroen z'n Corrado is er al jaren niet meer, ik kom in de week van 11-09 of die week erop nog wel in de buurt, zou evt nog wel op lokatie(met JD software) kunnen tunen.

 

De vorige keer dat ik daar was (inmiddels 10-15 jaar geleden denk ik) zat het hele bedrijf nog achter zijn huis, ik zie dat het inmiddels allemaal "ietsje" groter is geworden. ;-) Jeroen is een oude bekende van de Corrado club, dus als het zover is (chippen is verder geen must) rijd ik wel een keer naar Lochem, no problem (kan ik meteen zijn bedrijf even bekijken). De laatste keer dat ik Jeroen zag won ie op Zandvoort met zijn TDI, maar dat is inmiddels ook alweer een paar jaar geleden. 

 

Wel jammer dat de Corrado weg is, maar ik kan me voorstellen dat ie daar tegenwoordig ook weinig tijd meer voor heeft. Was echt een prachtig apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden