Ga naar inhoud
  • 0

12 volt aansluitingen


rvandenb

Vraag

In het interieur werkt wel de 12 volt aansluiting voor de sigarettenaansteker. De 2e aansluiting aan de achterkant van de armsteun doet het niet. Ook die in de kofferbak werkt niet. Erg vervelend als je en de koelbox en de navigatie wilt laten werken. De zekering voor de aansluiting van de sigarettenaansteker is nog intakt. Die heb ik nagekeken. Weet iemand of er een specifieke zekering is die bij deze aansluitingen hoort? Of wat een reden kan zijn dat ze niet werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kap niet zomaar lostrekken!!!!

Zitten een handvol schroeven in. 2 op zijkant, zie je als je de zekeringkast opent, en dacht 2 aan voorzijde. 1 boven vakje onder lichtschakelaar, en een boven de gleuf voor wagendocumentatie. Bij lospakken kap even lekken op lichtschakelaar, dashboarddimmer en obd2 stekker ivm de kabels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga morgen zeker kijken op de door jullie aangegeven plek.

 

Ik heb zo een kap niet eerder verwijderd. Kan ik m gewoon (voorzichtig) lostrekken?

 

Ik rijdt overigens een 3BG uit 2003 met een 2.0 20v motorblok er in..

Sorry vergeten te zeggen @@Upseel heeft gelijk maar er zitten ipv 4 schroeven 5 stuks 2x aan de zijkant achter zekeringenklep 1xtorx in het kleine vakje,1x torx in de gleuf waar ook je boekjes in zitten en 1x torx zit ergens rechts ff goed kijken , ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden