Ga naar inhoud

Ervaring met Recsoparts


bert888

Aanbevolen berichten

Slechte reviews vind je overal, ik zit nu in Turkije, als ik bepaalde reviews moet aanhouden dan had ik nu aan de schijterij moeten zijn. En dat het eten vies was

 

Nou ik zit in grandparc Lara all in en metk et helemaal niets van.

 

Dus ja ga op ie gevoel af en of ga bij ze langs

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf heb al meerdere keren wat bij hun opgehaald altijd top spul alleen de prijs moet je goed naar kijken alle prijzen zijn bij hun ex btw maar gewoon zeggen ik hoef geen bon schilt altijd maar met een motor zal ik toch wel een bon vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja hoe weet ik dat ze niet liegen over de kmstand van het motorblok?

Tja das altijd lastig. Maar Denk dat je dat wel een beetje kan zien aan de buitenzijde kwa verweering van het blok. Een blok met twee ton zal er iets vuiler aan toe zijn dan een blok met een ton. Maar inpreciepe kan je er van uit gaan dat het klopt.als het goed Is zit er een label op uit welk chassis en kenteken die komt aan de hand daarvan kan je misschien via kenteken check de laatste km stand achterhalen. Verder moet je een beetje vertrouwen hebben in deze Turkse boys. Het blijft altijd gokken Denk ik maar inpreciepe hebben hun wel de zaken op orde alleen altijd dat gedoe met een mooie prijs adverteren en in de kleine letters er achter komen dat het ex btw Is.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb hier laatst een goede ervaring gehad - een mooie set B7 deurpanelen kunnen scoren. Zoals Rob @@Passat Rdi al zegt - over de BTW onderhandelen. Money talks :-)

Trouwens waar blijven de mooie foto's kees?@@Iroa-2

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden