Ga naar inhoud
  • 0

Iemand mijn Passat uitlezen? [Uitlaatgaslamp brand]


1.8Turbo20VT

Vraag

Hallo allen,

 

Mijn 1.8T van 2003 brand uitlaatgas lampje.

Kan ik hiermee doorrijden? Hij knippert niet maar brand oranje.

 

Dit deed hij na 10 min rijden, ik reed 70 op CC met Airco aan. Straks misschien maar EUR 98 tanken van BP?

 

Iemand die in Amsterdam of omgeving mijn Passat ASAP kan uitlezen? Dank.

 

Update: afspraak met Marijn ingepland. Straks update ik meer wat het is/was. Groeten

aangepast door 1.8Turbo20VT
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hierbij een update, na een lekker bakkie koffie heeft Marijn mijn Passat uitgelezen. Conclusie: Een lekke slang van een secundaire pomp (zo uit mijn hoofd). Hier zat een flinke scheur in. Dit hebben we gefixt met een andere rubberen slang. Auto gestart en geen lampje meer te zien. Tevens hadden we de luchtpomp getest e.d. (vanaf zijn laptop).

 

Weer uitgelezen en Marijn had nog wat andere kleine storingjes verholpen. (o.a tijdens het opstarten liep de auto stationair onregelmatig/niet mooi stil).

 

Marijn, nogmaals dank voor alles en alle uitleg! Ik ben weer wat wijzer geworden. Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hierbij een update, na een lekker bakkie koffie heeft Marijn mijn Passat uitgelezen. Conclusie: Een lekke slang van een secundaire pomp (zo uit mijn hoofd). Hier zat een flinke scheur in. Dit hebben we gefixt met een andere rubberen slang. Auto gestart en geen lampje meer te zien. Tevens hadden we de luchtpomp getest e.d. (vanaf zijn laptop).

 

Weer uitgelezen en Marijn had nog wat andere kleine storingjes verholpen. (o.a tijdens het opstarten liep de auto stationair onregelmatig/niet mooi stil).

 

Marijn, nogmaals dank voor alles en alle uitleg! Ik ben weer wat wijzer geworden. Dank!

Graag gedaan! Was erg gezellig en weer een mede forum lid geholpen!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden