Ga naar inhoud
  • 0

Geen geluid uit speaker bij openen portier. (Passat 3C)


adsv35

Vraag

Goedemorgen,

 

ik ben in het bezit van een Passat 2.0TDI 4motion uit 2006. Een paar weken voor mijn vakantie is mijn RNS510 gestolen. Via de verzekering is er een nieuwe geplaatst. Na diverse problemen met de eerste unit is deze vervangen door een andere. Deze lijkt goed te functioneren echter heb ik een toch wat vragen:

 

  • Ik heb nu geen AM-ontvangst, FM-ontvangst geeft wel 2 antenne's aan
  • Als ik het bestuurdersportier open stopt hier het geluid van de speakers, bij sluiten van het portier doen ze het weer. Dit betreft alleen het bestuursportier.
  • GPS zit er regelmatig langs. Ik rijd bijvoorbeeld op N2 bij Eindhoven maar navi denkt dan A2.

Het inbouwbedrijf is al een aantal malen langsgeweest voor de eerder issue's op de eerste unit. Misschien zijn dit kleinigheidjes wat ik eerst zelf nog kan controleren?

 

Heeft er iemand tips? 

 

Groeten,

Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Thanks alvast, ik had gehoopt dat de speaker uit ook een instelling was. Morgenavond kan ik bij mijn garage de codering checken via vag-com. Het inbouwbedrijf geeft aan dat ze juist hebben gecodeerd maar via de Bosch KTS krijg ik een foutmelding op de AUX. (Op de AUX zit niets aangesloten). Ik zal dan meteen een andere GPS antenne monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteravond de codering gecontroleerd, de aux optie uitgezet en de rest stond goed. Ik heb de antenne's omgewisseld, er is nu wel AM ontvangst? Zowel AM als FM geeft aan dat er 2 antenne's zijn terwijl ik dacht dat deze Passat 1 AM en 2 FM antenne's had. De GPS sensor die ik boven de tellers had liggen is , waarschijnlijk door het trekken aan de kabels bij de diefstal, naar beneden gevallen. Ik heb deze weer boven de tellers geplaatst. Dit weekend maar eens ritje maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteravond de codering gecontroleerd, de aux optie uitgezet en de rest stond goed. Ik heb de antenne's omgewisseld, er is nu wel AM ontvangst? Zowel AM als FM geeft aan dat er 2 antenne's zijn terwijl ik dacht dat deze Passat 1 AM en 2 FM antenne's had. De GPS sensor die ik boven de tellers had liggen is , waarschijnlijk door het trekken aan de kabels bij de diefstal, naar beneden gevallen. Ik heb deze weer boven de tellers geplaatst. Dit weekend maar eens ritje maken.

En heb je nog de bekabeling tussen deur en A stijl gecheckt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden