Ga naar inhoud
  • 0

Chromen ringen handgreep


Fraans

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

3AA 898 198 3Q7

 

3AA 898 198 B 3Q7

 

3AA 898 197 3Q7

 

3AA 898 197 B 3Q7

 

 

 

Deze zijn het goedkoopst ( € 8.90 ) te krijgen via https://shop.ahw-shop.de/original-vw-passat-3c-b7-satz-zierringe-zuziehgriff-rechts-2-tlg.-aluminium

zelfde shop bied ze aan op ebay voor 15,90 per set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft iemand een link hoe je de deurhendel eruit krijgt? Heb al een 1 schroef verwijderd maar krijg de greep er niet uit.

er zit dacht ik nog een 2de schroef heel diep in de holte thv waar de greep aansluit aan het paneel, als deze eruit is moet de greep uit het paneel geschoven worden.

Die schroef zit aan de binnenkant/achterkant van het deurpaneel.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er zit dacht ik nog een 2de schroef heel diep in de holte thv waar de greep aansluit aan het paneel, als deze eruit is moet de greep uit het paneel geschoven worden.

Die schroef zit aan de binnenkant/achterkant van het deurpaneel.

Die had ik ook gevonden, eruit gehaald, maar krijg de hendel er niet makkelijk uit. Wilde geen geweld gebruiken..

 

Is er manier van eruit halen? Dus eerst boven eruit en dan onderkant naar boven duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die had ik ook gevonden, eruit gehaald, maar krijg de hendel er niet makkelijk uit. Wilde geen geweld gebruiken..

 

Is er manier van eruit halen? Dus eerst boven eruit en dan onderkant naar boven duwen.

hij schuift niet zo makkelijk omdat je tegelijk het bovenste deel van de handgreep uit het verval moet trekken (waar de bovenste schroef van het paneel in zit) en tegelijk naar boven toe moet trekken in de langsrichting van de handgreep, spant wel wat maar hij kan eruit, wat wrikken help wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden