Ga naar inhoud
  • 0

Roest tussen deuren passat 3c 2010


mmark

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Echt? Kom net van de dealer vandaan ivm beoordeling. De beste man heeft foto's gemaakt en wat aantekeningen. Alles met een chagerijnig gezicht. Hij hoopte vrijdag het af te hebben anders werd het na zijn vakantie.

 

Is dit dan een constructiefout of wat? Ik zie wel dat er een afwateringskanaaltje zit, zou het daarmee te maken hebben?

 

Maar als ik de garantie wel kan vergeten is dat lekker dan! auto van zeven jaar die zo roest.....damn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bericht gehad.......Claim afgewezen.

 

Reactie dealer: De roestvorming is inmiddels in een dermate vergevorderd stadium waardoor er geen lak- of carrosseriefout in het kader van garantie vastgesteld kan worden.

 

Tja, wat moet je hier nu mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bericht gehad.......Claim afgewezen.

 

Reactie dealer: De roestvorming is inmiddels in een dermate vergevorderd stadium waardoor er geen lak- of carrosseriefout in het kader van garantie vastgesteld kan worden.

 

Tja, wat moet je hier nu mee?

 

Mooi antwoord. Volgens mij is de consumentenwet zo dat de fabrikant moet aantonen dat het door de gebruiker veroorzaakt is.

Het stuk tussen de deuren wordt afgedekt door de deuren en kan het dus niet door steenslag of zo veroorzaakt zijn.

Heb je rechtsbijstand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb rechtsbijstand, zou dat iets uithalen?

 

Oja, ze eindigen hun reactie met: lijkt door oorzaak buitenaf.

 

Zo spreken ze zichzelf wel tegen iig.

Welkom in het wereldje dat PON la Arrogantie heet.

Zou zeker mijn Rechtsbijstand erop los gooien, verdere stappen tegen PON boeit ze niet... geloof me ik kan het weten... de boeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zelf last van de bekende kentekenplaat roest. En zie, nu ik voor m'n vrouw naar een auto aan het kijken ben, vaak een VW voorbij komen met roest.

Bedoel je dit Marco @@eerse032 
 
Deze klep heb ik gedoneerd als prijs aan Pon met de melding Roestbokaal van het jaar""... ze wilde hem alleen niet op een standaard plaatsen in de Showroom Leusden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Man man man, wat een drama zeg. Valt me toch echt tegen van VW. Toch maar eens een ander merk overwegen

Ohh nee zou zeker niet overstappen naar een ander merk... Vind het modden gewoon leuk en dan neem je dat beetje roest op de koop toe.

Na veel aandringen en alle media gebruikt Pon zwart te maken, heeft de plaatselijk dealer hier deel het probleem opgelost.

Ik heb zelf een 2009 klep gekocht en de dealer heeft hem laten spuiten, na eerst de claim af te wijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Ja dat heb ik ook en het wordt zichtbaarder, dus als je achter de auto staat begin je het al te zien.

Zal er eens een foto van maken.

 

Ben aan het zoeken naar een auto voor het vrouwtje, dan zie ik heel veel VWtjes met roest.

Denk, dat Pon bang is voor een tsunami aan claims als ze er een toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Ja dat heb ik ook en het wordt zichtbaarder, dus als je achter de auto staat begin je het al te zien.

Zal er eens een foto van maken.

 

Ben aan het zoeken naar een auto voor het vrouwtje, dan zie ik heel veel VWtjes met roest.

Denk, dat Pon bang is voor een tsunami aan claims als ze er een toegeven.

Pon meet met 3 maten

 

1- volledige garantie ( bij bepaalde leden gedaan)

 

2- 50% coulance ( bij bepaalde leden gedaan)

 

3- passat rijder kan 100% de kolere krijgen van Pon

 

Dus die tsunami zijn ze niet bang voor hoor, je kan tegenwoordig gewoon doodvallen met die mooie smoesjes van ze.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ohh nee zou zeker niet overstappen naar een ander merk... Vind het modden gewoon leuk en dan neem je dat beetje roest op de koop toe.

Na veel aandringen en alle media gebruikt Pon zwart te maken, heeft de plaatselijk dealer hier deel het probleem opgelost.

Ik heb zelf een 2009 klep gekocht en de dealer heeft hem laten spuiten, na eerst de claim af te wijzen.

Roest op de koop toe nemen? Op een auto van zeven jaar oud en daarnaast ook nog een dealer/importeur die zich er makkelijk vanaf maakt? Dacht het niet..... Ga toch eens kijken of ik hier werk van kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Roest op de koop toe nemen? Op een auto van zeven jaar oud en daarnaast ook nog een dealer/importeur die zich er makkelijk vanaf maakt? Dacht het niet..... Ga toch eens kijken of ik hier werk van kan maken.

Ik neem aan dat je de verschillende topics hier heb doorgelezen?

Zoals je kan lezen gaat het heeeel lastig worden. Maar misschien heb jij geluk.

Dat zou wel betekenen dat de dealer waar jij het voor elkaar gaat krijgen een hele drukke periode kan verwachten door de helft van de leden van het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Man man man, wat een drama zeg. Valt me toch echt tegen van VW. Toch maar eens een ander merk overwegen

Sla Ford dan ook maar over, die hadden tot zeker 2006 modellen standaard roest op de kitranden

van oa de deuren, zodra je garantie claimt, en niet alle stempels van de carrosserie inspectie hebt,

kan je de boom in, via de rechter heeft ook geen nut, is toen ook al meerdere keren geprobeerd.

Ohja, sla Renault dan ook over, die wijst ook alles af, Mercedes....die roesten toch niet? hahaha,

nee, ook overslaan, Mazda roest intussen ook stilletjes door.....

 

Ik zou dan gewoon voor een Dacia gaan, kost geen drol, en mag je ook niks van verwachten,

heb je gewoon de minste afschrijving op  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal het er niet bij laten zitten, ik ben er nu al een tijd mee bezig. Eerste instantie gelijk 50% coulance geboden van de dealer zonder grondig onderzoek. Alles vanaf foto. Dus daarna verschillende klacht mails en telefoontjes naar PON gedaan en uiteindelijk persoonlijk terug gebeld door PON. En er is nu een schade expert van de DEKRA bij geweest, en op die uitlslag ben ik nog aan het wachten.

 

En ik ben ook naar Duitsland geweest en daar kreeg ik 80% coulance alleen daar moest ik alsnog 2750 zelf bij betalen En als ik hier zelf naar een schadeboer zou gaan zou het me ongeveer 1700€ kosten als ik het zelf zou betalen. Dus Duitsland is ook geen optie. Maar PON weet nu wel dat ze daar al 80% coulance hebben geboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal het er niet bij laten zitten, ik ben er nu al een tijd mee bezig. Eerste instantie gelijk 50% coulance geboden van de dealer zonder grondig onderzoek. Alles vanaf foto. Dus daarna verschillende klacht mails en telefoontjes naar PON gedaan en uiteindelijk persoonlijk terug gebeld door PON. En er is nu een schade expert van de DEKRA bij geweest, en op die uitlslag ben ik nog aan het wachten.

 

En ik ben ook naar Duitsland geweest en daar kreeg ik 80% coulance alleen daar moest ik alsnog 2750 zelf bij betalen En als ik hier zelf naar een schadeboer zou gaan zou het me ongeveer 1700€ kosten als ik het zelf zou betalen. Dus Duitsland is ook geen optie. Maar PON weet nu wel dat ze daar al 80% coulance hebben geboden.

Ik ga dit eens volgen, want geloof me als jij gelijk krijgt van PON, dan gaan ze voor het gerecht, of een Passat nou 7 jaar of 11 jaar oud is.

Mijn passat heeft toen nieuw 49000 euro gekost, roest bij dakreling, deuren, achterklep... ze wuiven het gewoon weg.. de kolerelijers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Precies het moet ook niets uitmaken hoe oud de Passat is, en als het geen roest van binnenuit is dan zou het moeten vallen onder constructiefouten volgens mijn eigen schade hersteller. Daar zou ik dan nog iets mee kunnen met rechtsbijstand. Maar ik wacht het nog even af van de DEKRA. Is die bij jou niet wezen kijken dan Ronald?

 

En ik sta trouwens ook zo met de auto bij het kantoor in Leusden hoor haha dan kunnen ze het met eigen ogen zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden