Ga naar inhoud
  • 0

Signaaldraad a-stijl achteruit


Flip

Vraag

Ik heb voor mijn achteruitrij camera alles netjes werkend. Camera heeft signaal, alles werkt en beeld zit op de aftermarket radio. Zodra ik de av ingang open netjes beeld verder geen probleem.

 

Enig probleem waar ik nu meer zit is dat ik graag de radio automatisch wil laten omschakelen bij het schakelen naar de achteruit.

 

Na wat zoekwerk zou dit een groene of blauw 6 polige stekker in het koppelstation in de a-stijl zijn. Ik de boel open gemaakt en idd de stekker gelokaliseerd. Ik heb een groene 6 polige stekker. Dit is ook de enige 6 polige stekker en ook de enige met de rood/blauwe kabel die ik zogezegd zou moeten hebben.

 

Enkel probleem is dat op alle pinnen, op 1 na 12v staat. En maakt geen verschil of de versnelling nu in zijn achteruit staat of niet. Ga ik dus van deze pin een signaal pakken en op mijn radio koppelen zal mijn radio denken dat ik constant achteruit aan het rijden ben. Of zie ik dit verkeerd?

 

Graag jullie hulp.

 

Flip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is geen tiptronic, een gewone normale handbak 3b. 1.8t

 

Welke bak erop zit durf ik niet te zeggen, dat moet ik nakijken.

 

Ik hoopte er juist op om het werk te besparen van een extra kabel van achter naar voor te moeten trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden