Ga naar inhoud
  • 0

3C0-953-549-AK - CC stuur


thabomb

Vraag

Heren,

 

Ik vind op het forum veel info over dit onderwerp maar net niet wat ik graag wil weten.

 

Ik kan de volgende module (3C0-953-549-AK) kopen met sleepring en hendels, hier zitten geen knoppen op voor de boardcomputer dus deze lijkt mij zeer geschikt voor een upgrade naar een MF stuur. nu lees ik dat deze versie alleen lin 2.0 is daaruit haal ik dat het dan alleen voor een 12 knops stuur is, klopt dat?

 

welk stuur kan ik hier op plaatsen? kan hier ook een cc stuur op of moet ik echt op zoek naar een b6 stuur 12 knops?

 

Alvast bedankt!

 

Ik heb nu een 3 spaaks stuur zonder knoppen, rode teller ful fis en mfd2, gateway versie is H en ik heb geen Kessy.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Als aanvulling op de vraag die reeds is beantwoord:

Airbag voor 3C8419091BE stuur

 

vandaag 3C8880201AA airbag geplaatst en alles lijkt in orde.

Wat ik ook wel leuk vind is dat met push to talk siri wordt geactiveerd op de rcd330 en iphone op BT.

 

Alleen nog een weerstand voor de Airbag Igniter 2. (ook opgelost thnx 2 Fappie)

 

Enige wat ik mij nu nog afvraag, ik las dat bij een dual ontsteking het als volgt werkt:

bij een matige impact knalt de airbag er met 30% uit en bij zware impact 70% + 30%

 

Is het nu niet zo dat als ik crash dat dan de airbag maar voor 30% opgeblazen wordt?

want als dat zo is vervang ik liever de airbag module, want ik neem aan dat die de boosdoener is in deze. 

jammer dat je zon ding niet gewoon kan her coderen ook.

aangepast door thabomb
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als aanvulling op de vraag die reeds is beantwoord:

Airbag voor 3C8419091BE stuur

 

vandaag 3C8880201AA airbag geplaatst en alles lijkt in orde.

Wat ik ook wel leuk vind is dat met push to talk siri wordt geactiveerd op de rcd330 en iphone op BT.

 

Alleen nog een weerstand voor de Airbag Igniter 2.

 

Enige wat ik mij nu nog afvraag, ik las dat bij een dual ontsteking het als volgt werkt:

bij een matige impact knalt de airbag er met 30% uit en bij zware impact 70% + 30%

 

Is het nu niet zo dat als ik crash dat dan de airbag maar voor 30% opgeblazen wordt?

want als dat zo is vervang ik liever de airbag module, want ik neem aan dat die de boosdoener is in deze. 

jammer dat je zon ding niet gewoon kan her coderen ook.

Je airbag wordt nu ALTIJD 100 % opgeblazen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden