Ga naar inhoud
  • 0

Composition / Discover media in B6 en B7


dieseltje

Vraag

Ik wil een Composition Media aanschaffen. Dan wel eentje die ook Apple CarPlay en MirrorLink ondersteunt.

 

Waar moet ik op letten bij aanschaf en hoe kan ik zien of ik een versie heb die CarPlay ondersteunt?

Meen ergens te hebben gelezen dat ik MIB2 versie moet hebben.

 

Ook zijn er verschillende p/n welke beginnen met 5K7035200

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Auto staat nu bij de zaak, heb bedrijfs sloerie bij me, dus instellingen kan ik morgen avond past testen.

De eerste rit met carplay was wel even wennen, maar de apple maps werkt naar mijn idee goed

Alleen online kaarten, ik had effe geen verbinding en ook geen navigatie pfffff

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@

Telefoon lag in mijn dashboard kastje. Werkt feilloos. Kaart zoomt automatisch en is op grote stukken in 3D en bij knooppunten en kruisingen ingezoomt en in 2D.

Overstappen van Tune in radio naar bijv. Spotify duurt wat lang maar werkt wel bijzonder goed en geluid is verrassend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@

Telefoon lag in mijn dashboard kastje. Werkt feilloos. Kaart zoomt automatisch en is op grote stukken in 3D en bij knooppunten en kruisingen ingezoomt en in 2D.

Overstappen van Tune in radio naar bijv. Spotify duurt wat lang maar werkt wel bijzonder goed en geluid is verrassend.

Oh dat geloof ik, maar als jij geen 4G verbinding hebt zal je ook geen kaarten hebben. Ik heb het zelfde meegemaakt met de RCD 330.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Navigeren gaat bij 330 goed zolang je route maar geladen is, maar dan moet je niet verkeerd rijden.

 

Tijd voor een update zodat meer apps worden vrijgegeven voor carplay.

Dat is nou het probleem, ook de kaarten van Apple zijn niet up to date. Dus zodra hij moet herladen is het klaar. (Als je geen internetverb hebt)

 

Waze is wel up to date en kan zowel off en online, maar Apple wil die niet vrijgeven.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dus toch binnenkort maar jailbreak

Dat zal dan wel moeten, maar of je dan Apps kan toevoegen is nog de vraag.

Vele zeggen van wel maar ook word er gezegd dat het niet gaat werken.

 

Ik zat nl met hetzelfde probleem met de RCD330.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@

 

Op dit filmpje kun je zien dat div. andere apps via carplay werken na jailbreak ook off-line navigatie apps.

 

Dat weet ik, alleen is die er nog niet voor de 11.0.3. Roy @thabomp weet er alles van

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar ook daar ben je niet zeker van een werkende je zou moeten downgraden naar 10 voor een werkende jailbreak

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee joh

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden