Ga naar inhoud
  • 0

Composition / Discover media in B6 en B7


dieseltje

Vraag

Ik wil een Composition Media aanschaffen. Dan wel eentje die ook Apple CarPlay en MirrorLink ondersteunt.

 

Waar moet ik op letten bij aanschaf en hoe kan ik zien of ik een versie heb die CarPlay ondersteunt?

Meen ergens te hebben gelezen dat ik MIB2 versie moet hebben.

 

Ook zijn er verschillende p/n welke beginnen met 5K7035200

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij heeft de Golf 7 de low end camera en de B8 de high end camera. Die voor de Golf 7 zijn ook al op Ali te bestellen. Dit is de kale camera zonder kantelmechanisme, dat heb je toch niet nodig.

 

https://nl.aliexpress.com/item/Car-MIB-reversing-video-camera-rear-view-camera-For-VW-Golf-7-MK7-5Q0-980-121/32798533975.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Bonny en@@dieseltje let wel op dat je als je een camera wil wisselen dat je hem er uit moet kunnen halen. ook hoe de camera bevestigd zit in de achterklep kan anders zijn dit zijn foto`s van mijn ombouw camera voor de B6, ook kunnen de camera`s verschillend zijn.

post-18022-0-48790500-1503429640_thumb.jpg

post-18022-0-36229300-1503429672_thumb.jpg

post-18022-0-96935300-1503429792_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja het is een low end NTSC camera en werkt prima op mijn DM. Gewoon permanente spanning op de camera en videosignaal signaal in de DM.

Camera zit in de handgreep verwerkt dus die moet je gewoon vervangen; niks eruit halen dus.

aangepast door Bonny
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn Composition Media is klaar voor  inbouw. Maar eerst nog even op vakantie.

Heb mijn systeem  op gestuurd naar MMI repair en die hebben deze compleet vrijgeschakeld incl verwijderen van component protection.

USB aansluiting met apple module is ook binnen en heb ik gisteravond getest. werkt super.

Wil nu nog een USB hub kopen om zo ook een MDI aansluiting te kunnen maken. Deze heeft naar mijn weten een andere aansluiting en wordt gevoed via de USB hub.

USB hub en MDI aansluiting zijn zo te vinden voor niet veel geld, echter zijn ze allemaal zonder aansluitkabels.

zoek dus nog de juiste kabels 

radio naar USB hub 

van USB hub naar MDI

wie weet deze of anders pinnen en pinbezetting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zijn min of meer 'standaard' kabels. Je komt ze meer tegen in de auto (B8).

Zijn die kabels niet bij de VW dealer te bestellen, even kijken in etka?

Zelf maken is niet echt een optie, maar een standaard kabel met de juiste huls zou ook moeten werken.

 

Ik weet de naam van het type stekker niet, maar ik zal eens Googlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zijn volgens mij Fakra stekkers (zoals aan de antennekabel, camerakabels enz.) Deze zijn los te verkrijgen bij de dealer. Ook te vinden bij onze vriend Ali of z'n tegenhanger met gelijkaardige naam.

Ook op ebay te vinden... Zoek even op "Fakra 4p"

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zoek een Low end Camera voor in me logo in de kofferklep (Sedan)

wie weet waar ik die kan vinden?

Als je even wacht dan wil ik ook 1 hebben , mischien samen wat korting toch (we zijn trouwens Hollanders toch????????????????????????) aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je even wacht dan wil ik ook 1 hebben , mischien samen wat korting toch (we zijn trouwens Hollanders toch????????????)

Bouw ik ze voor een special prijsje voor jullie in

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles wat geld kost is duur Fopper

 

Rachid @@Rachid17 , ik heb dan toch een andere mening.

 

Het is pas duur als de verhouding tussen prijs en wat je er voor krijgt niet goed is (dus geen waar voor je geld). Iets kan misschien wel veel geld kosten maar als de kwaliteit / beleving etc. daarmee in overeenstemming is vind ik het niet duur ...

 

Of je het er voor over hebt, of ueberhaupt kan betalen is vers 2 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden