Ga naar inhoud
  • 0

RCD510 en iphone 7


eivrossum

Vraag

Hoi allemaal,

 

Ik heb flink gegoogled, maar kan geen oplossing vinden, dus vraag ik het hier maar. Ik heb sinds enige weken een 2.0TDI(140pk) met een RCD510 modulen. Nu probeer ik mijn iphone 7 te pairen, waarbij ik op het dashboardsherm kan zien dat hij mijn telefoon vindt, maar helaas krijg ik de melding dat de mobiele telefoon niet compatibel is.

Wat o wat kan ik doen op dit op te lossen? Ik heb volgens mij geen Premium bluetooth accessoire.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is een 1k8 module, verouderd

Zou voor een 7P6 L of M gaan of aks je een zwart/wit of kleurenteller hebt een 3C8 D of E module

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een kleurenteller met witte cijfers/letters op een zwarte achtergrond. Is deze module degene die ik moet hebben? https://www.uwautoonderdeel.nl/Webwinkel-Product-13828630/Volkswagen-Premium-bluetooth-module-3C8035730D-3C8-035-730-D-Novero-HT5-HT-5-Iphone-3-3gs-4-4s-5-5s-5c-6-6-plus-S6-S6-plus-Iphone-SE.html

Zou eenvoudig te monteren moeten zijn. Is hiermee ook muziek te streamen in stereo?

aangepast door eivrossum
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die zou idd kunnen. Of de prijs te hoog is hangt denk ik ook af van  hoeveel geduld je hebt.

via ebay of andere kanalen kun je misschien goedkoper vinden, maar is zoeken.

Misschien met google het p/n in geven en kijken of je een hit op een betrouwbare site hebt waar je kunt kopen.

evt ali expres voor een 9W7 zou ook kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden