Ga naar inhoud

Gave achterlichten 3c


rusty1977

Aanbevolen berichten

Ik heb ze er ook in, achteruitrijden is echt een ramp in het donker.

Ben blij dat ik nog de camera heb en de pdc .... want van de spiegels hoef je het niet meer te hebben dan.

Af en toe lichtjes de remlichten aanzetten geeft meer zicht dan die paar witte leds helaas.

 

Wat dat betreft zijn de originele lichten echt veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af, het zijn toch enkel de "haakjes" in het buitenste licht die rood branden bij het ontsteken van de verlichting - deze in het kofferdeksel branden niet en zijn enkel voor mistlicht en achteruitrijlicht. Want anders veronderstel ik dat je extra bedrading moet bij trekken en het dus niet zomaar plug and play is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat vreemd hoe die onderste ronding is opgevuld met een plaatje.

 

Dat gedeelte is reflecterend, verplicht voor apk en ook wel fijn als je in het donker parkeert.

 

 

Ik vraag me wel af, het zijn toch enkel de "haakjes" in het buitenste licht die rood branden bij het ontsteken van de verlichting - deze in het kofferdeksel branden niet en zijn enkel voor mistlicht en achteruitrijlicht. Want anders veronderstel ik dat je extra bedrading moet bij trekken en het dus niet zomaar plug and play is.

 

Er zit normaal een kabeltje bij om de binnenste te koppelen met de kentekenverlichting. de mijnne waren tweedehands dus heb die verbinding zelf moeten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest toch even naar buiten om de sd-kaart uit de radio te halen (mp3's even updaten voor de vakantie)

 

heb maar een paar fotos gemaakt van de lichten in actie:

 

Normale verlichting:

post-15219-0-43299500-1500417614_thumb.jpg

 

Met achteruitrij verlichting aan:

post-15219-0-02918800-1500417519_thumb.jpg

 

Detail achteruitrij:

post-15219-0-09150700-1500417526_thumb.jpg

 

De remlichten heb ik ook geprobeerd te fotograferen, maar telkens als ik naar achteren liep om een foto te maken waren ze al weer uit.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden