Ga naar inhoud
  • 0

Foto's van achterbumper passat b7 PLA


MarVelous

Vraag

Wie heeft er voor mij een foto van de achterbumper van een Passat variant b7 met PLA sensoren? Dus met 6 sensoren ipv 4. En dan wil ik graag de buitenste ervan hebben.

Ik wil PLA inbouwen maar de PDC houders voor de buitenste(PLA) zijn niet los leverbaar. Dus ik moet iets vergelijksbaar zoeken maar heb geen foto van het OEM ter vergelijking.

 

Alvast bedankt.

 

Mvg Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ze zijn nochthans wel verkrijgbaar via het etka programma..

Nummers 13 en 14 op de tekening

http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2014/drive_standart/702/hg_ug/919/subcategory/919000/part_id/3709040/lang/e

 

Of je kan een gewone houder aanpassen want zoals ik kan zien zitten er hetzelfde type sensoren als de overige die in de bumper gemonteerd worden

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal even op de sloop hier kijken ligt een b7 bumper waar ze in zaten sensoren missen helaas die zijn er al uit gejat maar misschien de houders er nog in voor je, laat het je hopelijk morgen weten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of dichterbij? want dan zal ik ze ook even moeten maken...

Hoi Thijn,

 

Dank je wel voor de foto's. Maar als het niet teveel moeite is zou ik er graag een close up willen hebben. Ik wil even goed zien hoe die sensor/houder eruit ziet.

Alvast bedankt.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ze zijn nochthans wel verkrijgbaar via het etka programma..

Nummers 13 en 14 op de tekening

http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2014/drive_standart/702/hg_ug/919/subcategory/919000/part_id/3709040/lang/e

 

Of je kan een gewone houder aanpassen want zoals ik kan zien zitten er hetzelfde type sensoren als de overige die in de bumper gemonteerd worden

Ze zijn niet leverbaar los Peter. Ik had het ook gevonden via etka en naar de dealer gebeld. Die kan ze niet los leveren. En ze zijn volgens mij niet hetzelfde als de andere. Deze heeft nog een verhoogd randje erom heen. Maar ik weet het niet zeker. Vandaar de vraag om een foto. Want het zou ook nog eventueel 1 kunnen zijn met een schuine rand.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Thijn,

 

Dank je wel voor de foto's. Maar als het niet teveel moeite is zou ik er graag een close up willen hebben. Ik wil even goed zien hoe die sensor/houder eruit ziet.

Alvast bedankt.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

Geen probleem, zal ik ze alleen strax even moeten maken... Maar foto van de houder?

Je bedoelt foto van de binnenkant achterbumper

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal even op de sloop hier kijken ligt een b7 bumper waar ze in zaten sensoren missen helaas die zijn er al uit gejat maar misschien de houders er nog in voor je, laat het je hopelijk morgen weten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hey Chris,

 

Dat zou erg aardig van je zijn. Heb via marktplaats ook al bumpers met 6 pdc gaten gevonden maar dan moet ik de hele bumper kopen...

 

En heb alleen de buitenste twee sensor houders nodig. De sensoren heb ik al. En kan de andere houders wel nieuw krijgen.

 

Ik hoor graag van je.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen probleem, zal ik ze alleen strax even moeten maken... Maar foto van de houder?

Je bedoelt foto van de binnenkant achterbumper

Nee vanaf de buitenkant is goed. Gewoon de sensor van dichtbij fotograferen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mocht je meer willen zien weten, dan moet je maar ff Pm, stuur ik ze wel via whatsapp.

Bij mij zijn ze overigens origineel, en fabrieks af ingebouwd.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik wel opmerk bij die Ali setjes is dat ze er ook steeds 2 anders ABS sensoren bij leveren voor de achterwielen. Mogelijks moeten deze dan ook vervangen worden door een ander type ofzo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben me eigen ook aan het verdiepen in dit systeem, bij versie 2.0 moeten er ander ABS sensors in.

 

Die module, kun je die zo ergens inpluggen, of moet je een kabelboom hebben,

 

Op internet kan ik nergens een how to do vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden