Ga naar inhoud

Gat is dashboard dichten


Fopperr

Aanbevolen berichten

Momenteel heb ik nog een telefoonhouder op mijn dashboard. Nu wil ik deze verwijderen bij de komst van m'n nieuwe radio en dan zal er een gaat blijven.

 

Is het mogelijk zo'n gat te laten dichten zodat je niet ziet dat er iets gezeten heeft?

 

Ik meende dat hier een lijntje op het forum liep maar deze vind ik niet terug.

 

Gaat om dat ding recht naast de navi.

 

9229259fef139225499263e6ab554084.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt bedrijven die dat kunnen dicht maken. Die maken het gat dicht en bootsen dan de structuur van het dashboard na en spuiten het vervolgens bij in de juiste kleur. Persoonlijk heb ik het een paar keer gezien hoe ze dat deden en het eindresultaat. Ik moet zeggen van een afstand zie je het niet maar van dichtbij ietsjes. Maar het ligt er ook aan wie het doet. Er zullen best mensen zijn die dat vakkundig repareren waarna je niks ziet. Ik heb helaas geen bedrijfsnamen voor je.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuro in Zwolle

 

Staat ook wel in mijn verhaallijn met foto

 

Maar ik had beige dus was beter gat dicht maken jij hebt zwart op sloop staan genoeg dashboards waar je op de plek van overgang die dunne lijntjes heb dat net lijkt of het misschien wel los deel is, daar door te snijden. Krijg je dus ze maar een klein stuk dashboard. Dit doe je ook bij je eigen en lijmt dat stuk terug. Dit ga ik ook bij de nieuwe passat die ik nu heb ook doen. Is voordeliger als gat want dat zit tussen de 100-125euro

En stukje plastic lijmen kan je zelf nog wel en als je dat wel laat doen komt dat een x op50euro ofzo (hier tenminste. En op sloop als ze niks meer aan dashboard hebben door schade of kapotte airbag waarschijnlijk dat stukje gratis of paar euro) hou je wel op de hoogte bij mij, eventueel wil ik wel 2 delen scoren en maken we projectje van.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit zo opgelost :

 

post-13946-0-16329700-1498727971_thumb.jpg

 

Plastiek plaatje van 8 x 4 cm in koetswerkkleur gespoten, daar een zelfklevend R-line logo (Ali)  op... klaar!

 

grtz, dre

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden