Ga naar inhoud

4 spaaks of 3 spaaks


passat1.8

Aanbevolen berichten

Als het verder geen verschil maakt (qua diameter e.d.) zeggen ze dat een 3-spaaks makkelijker stuurt dan een 4-spaaks. In dit geval oogt die 3-spaaks ook beter vanwege dat vreemde kleurverschil in je 4-spaaks. Dus ik zou die 3-spaaks eens proberen. Kun je die zo omwisselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r zijn ook 4-spaaks sturen van leer gemaakt, of is het design die de 3-spaaks beter maakt.

 

Idd, veel mensen willen allemaal een 3 spaaks lederen stuurwiel, maar als ik eerlijk ben vind ik een 4 spaaks Lederen stuurwiel ook heel mooi!

 

En dan het liefst 1 van een W8 4 Motion.. Dus met Stuurbediening, en blauw logo... Zal ff een foto zoeken.

post-2441-1423822339,742_thumb.jpg

post-2441-1423822339,7888_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dan toch ook een andere airbag hebben, of vergis ik me?

 

Ik had in mijn vorige Passat (Trendline) een lederen 3 spaaks stuur, dat staat wel mooier dan een plastic 4 spaaks :P

 

jups airbag voor 3 spaaks stuurwiel.

 

Denk er ook ff om dat je een Tilger gewicht monteerd. Bij Diesels met veel vermogen heb je kans dat je vibraties in het stuur gaat voelen bij vol gas.

 

Dit word standaart opgelost dmv een Tilger gewicht in het stuur. wanneer men er een R32 stuur in monteerd, en deze niet overgezet word kunnen er trillingen gevoeld worden in het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden