Ga naar inhoud
  • 0

Auto start niet meer.


Kavino88

Vraag

Beste leden.

 

Ik heb het volgende probleem. De auto start meestal niet meer als hij warm is. Dan moet ik heb 10 a 20 keer proberen te starten voordat hij moeilijk aanslaat. Hierna kan ik hem meteen uitzetten en starten. Dit probleem komt en gaat. Maar ik weet niet waar ik moet zoeken. Dit heeft hij ook meestal bij de eerste keer starten nadat de accu er af is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste leden.

 

Ik heb het volgende probleem. De auto start meestal niet meer als hij warm is. Dan moet ik heb 10 a 20 keer proberen te starten voordat hij moeilijk aanslaat. Hierna kan ik hem meteen uitzetten en starten. Dit probleem komt en gaat. Maar ik weet niet waar ik moet zoeken. Dit heeft hij ook meestal bij de eerste keer starten nadat de accu er af is geweest.

 

het is wel een hoogstaand Nederlands schrift,

maar heb je al naar de thermostaat gekeken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een kapotte temp sensor geeft verkeerde waarden door. Bij onze oude Ibiza gaf hij -40 aan. Resultaat moeilijk starten en na uitzetten warme motor niet meer te starten.

Wat er gebeurd is dat de boel aan het verzuipen is. Bij -40 blijft ie brandstof spuiten. Je zal ook zuiniger rijden straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden