Ga naar inhoud
  • 0

Lampen vervangen


Iveswesp

Vraag

Beste hier, zoals jullie weten rijd ik met een vw Passat van 2012.

Het is een 1.6 TDI bleu motion, en wat ik wil doen,

Ik wil namelijk mijn grootlichten verandeneren naar iets feller en witteren mijn dimlichten naar leds en mijn dagrijverlichting ook naar led. Mijn dimlichten zijn een ronde fitting denk ik en mijn grootlichten een h7, wat mijn lamp van de dagrijverlichting is weet ik niet.

Ik zou ook nog een vijftal ledjes willen voor mijn binnenverlichting , maar weet niet goed dewelke, en het mag van Ali komen, is me daar een mooie prijs. Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

2x H7 H8 9005 9006 HB4 CREE Chip COB Led 72 W Dagrijverlichting DRL Fog Koplamp Conversie Rijden Bulb Auto Licht bronhttp://s.aliexpress.com/baqeiIra

(from AliExpress Android)

In mijn 3C is dit mijn grootlicht. Erg tevreden ermee.

2x H7 H8 9005 9006 HB4 CREE Chip COB Led 72 W Dagrijverlichting DRL Fog Koplamp Conversie Rijden Bulb Auto Licht bronhttp://s.aliexpress.com/baqeiIra

(from AliExpress Android)

In mijn 3C is dit mijn grootlicht. Erg tevreden ermee.

 

Beste, merci om zo vlug te reageren.

Dus als ik het goed versta, moet ik twee lampen hebben van H7 voor de grootlichten, de lichten die branden als het donker is, en de HB4 voor mijn dagverlichting. En welke heb ik nog nodig voor mijn twee dimlichtjes in mijn koplampen?

En deze zouden passen zonder problemen in mijn vw Passat van 2012 1.6 TDI ?

En rij jij ook met zulke lampen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2x H7 H8 9005 9006 HB4 CREE Chip COB Led 72 W Dagrijverlichting DRL Fog Koplamp Conversie Rijden Bulb Auto Licht bronhttp://s.aliexpress.com/baqeiIra

(from AliExpress Android)

In mijn 3C is dit mijn grootlicht. Erg tevreden ermee.

Beste,

Merci voor de reactie.

Wat ik Versta, is dat ik twee H7 moet hebben voor mijn grootlichten en de HB4 voor mijn dagrijverlichting.

Dewelke moet ik dan nog hebben voor mijn dimlichtjes of parkeerlicht, zodat hij geen foutmelding heeft?

En rij jij ook,met zulke lampen, waarschijnlijk wel mooi zicht!!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste,

Merci voor de reactie.

Wat ik Versta, is dat ik twee H7 moet hebben voor mijn grootlichten en de HB4 voor mijn dagrijverlichting.

Dewelke moet ik dan nog hebben voor mijn dimlichtjes of parkeerlicht, zodat hij geen foutmelding heeft?

En rij jij ook,met zulke lampen, waarschijnlijk wel mooi zicht!!

Gr.

Weet niet hoe het bij de b7 zit, maar

 

Hb4 iz bij de 3c mistlicht die functioneert als DRL. Echter moet je bij de mistlampen bijna altijd weerstanden tussen zetten. Anders krijg je een foutmelding.

 

De H7 led die ik stuurde passen gewoon zo en geven geen foutmelding.

 

Stadlichtjes zijn volgens mij t5 steekledjes, zelfde voor het interieur

aangepast door Hrvatinl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet hoe het bij de b7 zit, maar

Hb4 iz bij de 3c mistlicht die functioneert als DRL. Echter moet je bij de mistlampen bijna altijd weerstanden tussen zetten. Anders krijg je een foutmelding.

De H7 led die ik stuurde passen gewoon zo en geven geen foutmelding.

Stadlichtjes zijn volgens mij t5 steekledjes, zelfde voor het interieur

Mistlichten heb ik niet, het is alleen de dagrijverlichting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet hoe het bij de b7 zit, maar

Hb4 iz bij de 3c mistlicht die functioneert als DRL. Echter moet je bij de mistlampen bijna altijd weerstanden tussen zetten. Anders krijg je een foutmelding.

De H7 led die ik stuurde passen gewoon zo en geven geen foutmelding.

Stadlichtjes zijn volgens mij t5 steekledjes, zelfde voor het interieur

Beste ,

En welke weerstanden kan ik daar tussen zetten,en kan ik die ook kopen op Ali?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden