Ga naar inhoud
  • 0

Interieur led-verlichting.


Iveswesp

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

https://www.hypercolor.de/navi.php?a=3302&lang=eng

 

 

even een tip,

zet eens in jouw onderschrift welk type passat je rijdt.. zo kan er makkelijk gezien worden over welk type het gaat. Zeker omdat je een nieuw lid bent en nog niet iedereen weet welke je rijd.

Of je geeft het duidelijk aan in jouw vraagstelling over welk type passat het gaat.

 

Ook is er een aparte rubriek "verlichting" waarin je vragen kan stellen over verlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Merci om het te verplaatsen.

Het gaat om een vw Passat van 2012, blue motion 1.6 TDI.

Dat had ik ondertussen al uitgevogeld en het linkje is dan ook 1tje naar een set geschikt voor de B7. Kan je ook kiezen welke kleurtemperatuur je wenst. 4000K is het aangenaamste (naar mijn mening) .zelf heb ik een jaar of 6 geleden zelf een set samengesteld bij hen (Dan was een compleet set nog niet mogelijk) en zitten er nog steeds naar volle tevredenheid in en werken nog steeds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn leds van de B6 kwamen ook bij hypercolor vandaan. Hebben het een aantal jaren volgehouden. Ik had ze afgeplakt met isolatie omdat ik de stadslichten bij 3c niet zo mooi vond. Dus kwalitatief zijn het erg goede, zouden langer zijn meegegaan als ik ze niet had afgeplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook een setje van ali gehad. 1e setje ging niet lang mee niet knipperen maar de ledjes begaven het vrij snel. nieuw setje gekregen van ali deze zitten er nog in en doen het tot nu toe nog. is alleen voor een b6.

 

16 stks foutloos voor volkswagen vw passat b6 sedan wagon led lamp interieur dome kaart light kit (2006-2011)

http://s.aliexpress.com/QZrEjqum

(from AliExpress Android)

aangepast door sander bosman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind het zo fel, of ligt dat aan mij??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tsja, als je licht wil hebben ;-)

Als dit te fel is zou ik gewoon bij gloeilampjes blijven of je koopt bij Hypercolor een duurdere set waar je uit verschillende lichtkleuren kunt kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden