Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth zend geen signaal uit


Ozzy55

Vraag

Sinds gisteren is mijn nicht een trotse eigenaar geworden van een Passat CC (2010). Alles werkt naar behoren en de auto rijd super zegt ze. Dit was tot ze vandaag haar telefoon via bluetooth wou verbinden met de auto, dit is jammer genoeg niet gelukt. De bluetooth van de auto zend geen signaal uit, als je met je telefoon zoekt kun je niks vinden. Dit hebben we met meerdere telefoons geprobeerd maar niks werkt. Ze heeft een RNS 510, waarbij als je de phone knop drukt het alleen het geluid mute. Ik begreep dat dit voorkomt bij de auto's tussen 2010 en 2011. We hebben het ook geprobeerd via de menu naast de snelheidsmeter, maar daar hebben we niks kunnen vinden. Weet iemand waar het probleem ligt en hoe het verholpen kan worden?  Bedankt alvast voor je hulp!

 

Groeten, 

 

Ozzy55

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wanneer ik op media druk krijg ik naast de aux wel bluetooth te zien, alleen kan ik er niet op klikken. In de instellingen kan ik ook nog aanvinken of ik wil dat de bluetooth audio afspeeld of niet. Maar dit zit er dan waarschijnlijk standaard ingeprogrammeerd en wil niet zeggen dat je bluetooth hebt? Mocht dit het geval zijn, hoe duur zijn de bluetooth modules dan?

 

Bedankt voor jullie snelle reacties trouwens! Vriendelijke community

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet of bij een CC de module ook onder de bijrijdersstoel gemonteerd wordt, anders kijk je daar of ie er überhaupt in zit.

Eventueel uit laten lezen door iemand in de buurt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ow ik dacht dat het onder de chauffeurs stoel zat had ernaar al gezocht maar zag het niet. Er waren wel allemaal andere kabels onder de stoel maar die heb ik niet aangeraakt omdat ik niet wist waarboor het is. Dan zal ik nog onder de bijrijdersstoel kijken. Bedankt voor de informatie heren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of gewoon een bt module aanachaffen en deze aansluiten.

+1

 

De wagen heeft er een RNS510 in zitten dus gewoon een passende BT module en een plug and play kabelsetje en een half dagje werk om alles netjes in te bouwen.

 

Om de passende module te weten graag wat meer info rond welk type teller er in de wagen zit, of er een multi functie stuur aanwezig is en met welk gsm toestel er gekoppeld zou moeten kunnen worden. Maar volgens mij moet een 3C8 BT module wel geschikt zijn voor deze set-up

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden