Ga naar inhoud
  • 0

RNS315


Oerie

Vraag

Beste Passatliefhebbers,

 

Sinds kort kan ik mij ook trotse eigenaar noemen van een volkswagen passat 1.4 tsi highline uit 2012

 

Nou heb ik 1 kleine vraag.

 

Ik koppel mijn Iphone 6s probleemloos met mijn rns315 alle telefoonfuncties doen het alleen kan ik geen muziek via bluetooth afspelen via mijn telefoon. Op youtube zie ik dat dit wel kan. Nu is mijn vraag is dit een kwestie van het updaten van de rns315 of is dit niet standaard? Als ik op media druk zegt hij ook meteen geen media apparaten gevonden. Hopelijk kunnen jullie mij wat meer duidelijkheid geven

 

Alvast bedankt. 

aangepast door Oerie
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi, bij mij lukt het ook niet, Ik kan wel de telefoon via Bluetooth aankoppelen, maar de muziek vanaf de iPhone wil niet. (5c of de 7)

 

Ik zal straks ook even kijken als ik de telefoon afkoppel de muziek wel kan afspelen. Maar beide moet toch kunnen, er wordt toch verbinding gemaakt met de telefoon, onafhankelijk van de functie die gebruikt wordt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik heb effe geprobeerd bij mij en het bluetooth knopje bij media word alleen groen en dus actief als ik op mijn iphone 6 muziek heb spelen ik kan dan op mijn iphone kiezen tussen via iphone zelf of via de Bluetooth van de radio in de auto.

 

Groeten Roeland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moest in de telefoon settings onder bluetooth ook 'audio' aanzetten. Vanaf dat moment herkent de rns315 ook mijn LG G5 als bt audio device. En als ik dat kies op hetbdisplay van de auto, dan gaat de telefoon direct naar het laatst afgespeelde nummer. Ook als de app niet draait, zelfs na herstart telefoon. Ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelukt aan deze kant.

" Gewoon" onder telefooninstellingen.  Dus bij het koppelen van de telefoon. Als de telefoon is gekoppeld, kun je ook de optie mediaplayer activeren. En dan heb je je podcasts of spotify oid via de radio. Wel uitkijken met het geluidsniveau. Het blijkt dat dat verschilt vanaf bluetooth en mdi.

 

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden