Ga naar inhoud
  • 0

Op zoek naar een webwinkel of iemand die een sport uitlaat verkoopt voor mijn W8


Vw W8

Vraag

Beste forum leden,

 

Ik ben op zoek naar een sport uitlaat die een mooie roffel geeft voor mijn W8 want ik vind het standaard geluid niet zo mooi.

 

Zelf zat ik te denken aan een uitlaat van Varex maar deze kan ik nergens vinden en degene die ze maakt (Een bedrijf in Australië) kan mij ook niet vertellen welke ik moet kopen omdat ze geen ervaring hebben met dit type motor..

 

Wel zie ik hier filmpjes van op youtube en vind het geluid persoonlijk erg mooi, ik heb eens een paar berichten achter gelaten maar krijg hier jammer genoeg geen reactie op.

 

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?!

 

Alvast bedankt

 

Groeten

aangepast door Vw W8
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dus alleen JM Tuning die uitlaten kan regelen/maken voor dit type auto?

 

Beetje vreemd als ik op internet kijk zijn er verschillende uitlaten passend gemaakt.

 

Ik wil het ook wel zelf passend gaan maken dat is het probleem niet maar dan moet ik toch echt eerst de uitlaat delen zelf ergens kunnen aanschaffen :P

 

In ieder geval bedankt voor de reacties ik zal zelf nog eens wat rond kijken en af mailen.

 

Groeten

Dyon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties ik weet voldoende :)

 

Wat misschien ook nog het overwegen waard is:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/13031-w8-ditjes-en-datjes-etc/page-68

De einddempers volledig deleten. Had ik ook gedaan bij m'n W8.

 

Nu vond ik volledig open nét te veel herrie, dus lynx heeft er later weer twee kleine (ca.30-40cm) dempers tussen gezet.

Toen was het geluid, wat mij betreft perfect. Een lekkere zware roffel bij lage toeren en een mooie 8 cilinder symfonie bij hogere toeren. 

Natuurlijk is het op deze manier niet schakelbaar, maar mij heeft het echt niet gestoord om continu het mooie W8 geluid opgediend te krijgen.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat misschien ook nog het overwegen waard is:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/13031-w8-ditjes-en-datjes-etc/page-68

De einddempers volledig deleten. Had ik ook gedaan bij m'n W8.

 

Nu vond ik volledig open nét te veel herrie, dus lynx heeft er later weer twee kleine (ca.30-40cm) dempers tussen gezet.

Toen was het geluid, wat mij betreft perfect. Een lekkere zware roffel bij lage toeren en een mooie 8 cilinder symfonie bij hogere toeren. 

Natuurlijk is het op deze manier niet schakelbaar, maar mij heeft het echt niet gestoord om continu het mooie W8 geluid opgediend te krijgen.

Succes met je keuze.

Bedankt voor de extra reactie!

Via de link die je gestuurd hebt kan ik niks vinden over het deleten van de dempers maar ik kan het wel nog altijd navragen bij de dealer, of is dit makkelijk zelf te doen?

Wat bedoel je precies met lynx? (Dit zegt mij niets)

Maakt het verder uit wat voor dempers erin komen of maakt dit verder niet uit gaat het alleen om de lengte van deze dempers?

 

Klinkt als een goeie en goedkope oplossing bedankt!

 

Groeten

Dyon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb een aantal videos op youtube opgezocht over het deleten van de originele dempers en vind het best mooi klinken maar is dit toegestaan in de EU zoja hoe moet ik dit precies doen?

 

Pot openmaken en alles verwijderen of moet er een soort van rechte pijp gelast worden?

 

Alvast bedankt.

 

Dyon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden