Ga naar inhoud
  • 0

Linker buitenspiegel vergroot sterk


Ramon_Passat_B7

Vraag

De Passat die ik heb heeft een linker buitenspiegel die sterk vergroot. Leuk, maar zo is het erg lastig om afstanden in te schatten. Liever had ik er een niet-vergrotende (of minder sterk vergrotend) spiegelglas in.

Heb al wat gezocht maar vind alleen complete spiegels, geen losse glazen. Bestaat het wel? En waar te koop?

Of kan ik beter/sneller/goedkoper het bestaande glas eruit halen en een spiegel op maat er overheen plakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uit jouw nickname leid ik af dat je in een passat B7/3AA rijdt ?

Mogelijks heeft Rob @@Passat Rdi nog wel een links spiegelglas voor je

 

en anders heb je er hier ook nog 1tje

https://www.bm-parts.nl/lightbox/article/?type=car&aid=67293&carid=51&catid=3

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eergisteren spiegelglas opgehaald bij Rob, die super service leverde door het glas te wisselen én nog enkele foutmeldingen te analyseren en op te lossen.

Toppie!

 

Nadeel is alleen dat nú opvalt dat de rechter spiegel niet dimt :-) dus nu weer op zoek naar een glas, dimmend en verwarmd, voor de rechterzijde.

En er zat dus een glas voor RHD uitvoering(Engels) in, ontzettend onhandig om mee te rijden. Met LHD glas eindelijk veilig onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eergisteren spiegelglas opgehaald bij Rob, die super service leverde door het glas te wisselen én nog enkele foutmeldingen te analyseren en op te lossen.

Toppie!

 

Nadeel is alleen dat nú opvalt dat de rechter spiegel niet dimt :-) dus nu weer op zoek naar een glas, dimmend en verwarmd, voor de rechterzijde.

En er zat dus een glas voor RHD uitvoering(Engels) in, ontzettend onhandig om mee te rijden. Met LHD glas eindelijk veilig onderweg.

Veel succes met de zoektocht.. Heb er zelf maar een jaar achter gezocht op de 2de hands markt.

 

Maar mooi dat jouw probleem gefixt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eergisteren spiegelglas opgehaald bij Rob, die super service leverde door het glas te wisselen én nog enkele foutmeldingen te analyseren en op te lossen.

Toppie!

 

Nadeel is alleen dat nú opvalt dat de rechter spiegel niet dimt :smile: dus nu weer op zoek naar een glas, dimmend en verwarmd, voor de rechterzijde.

En er zat dus een glas voor RHD uitvoering(Engels) in, ontzettend onhandig om mee te rijden. Met LHD glas eindelijk veilig onderweg.

je kan misschien eens navragen of ze dit spiegelglas apart verkopen ..

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/carid/2780550/onderdeel/buitenspiegel-rechts/onderdeelid/7027992/

 

of hier

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/carid/2698812/onderdeel/buitenspiegel-rechts/onderdeelid/6394881/

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden