Ga naar inhoud
  • 0

beëindiging aanschaf SSD


Gast Fappie

Vraag

Beste Leden,

 

Gezien ik nu al voor dik 300 euro aan SSD schijven heb liggen voor de RNS 510 maar niet goed zijn voor het systeem, heb ik besloten geen SSD schijven meer zelf te kopen cq voor te schieten.

 

Mocht je toch een SSD in je RNS willen dan wil ik dat best tegen een kleine vergoeding voor je inbouwen, indelen en V14 installeren.

 

Wil diegene voor zijn oude laptop nog een SSD 64GB of 32 GB willen dan verkoop ik ze voor een zacht prijsje. (zie het om mijn leed een beetje te verzachten)

 

SSD 64GB mogen weg voor 30 euro per stuk en de 32 GB voor 20 euro.

 

Dus wil je wel een SSD in je RNS 510... schaf hem aan en maak met mij een afspraak via PM, kosten 30 euro incl V14

 

Groetjes Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ten eerste,

 

Gelijk heb je @. Vind het sowieso al wat dat je zulke dingen 'maar even' voorschiet en als het niet werkt dat je ermee zit. Vind op zn minst dat diegene die kosten maar moet betalen en een SSD moet nemen en zien wat die ermee doet.

 

Als tweede. Waarom zijn het niet de goede? Waar moet men op letten bij de aankoop hiervan?

 

Mvg

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga niemand er mee lastig vallen, had ik maar gelijk in het begin duidelijk moeten zijn.

 

Aanschaf Pata SSD ging een hele tijd goed bij mijn leverancier, maar ja het blijven Chinezen... 1 verandering en klaar is de Pata.

De Rns systeem bepaalt zelf of jou DVD speler, HDD master of slave moet zijn... dus werk je zonder Jumper.

Nu is het zo dat er vele schijven vanuit China in de produktie zijn die een produktie fout hebben, de SSD is wel goed voor een Laptop of PC, omdat je daar een Jumper kunt gebruiken. 

 

Ik raad de mensen aan om dan wat meer geld uit te geven en voor deze 2 type's te gaan

 

https://www.conrad.nl/nl/transcend-ts32gpsd330-32-gb-ide-ssd-harde-schijf-25-inch-448855.html

 

https://www.conrad.nl/nl/transcend-ts64gpsd330-64-gb-ide-ssd-harde-schijf-25-inch-448863.html

 

Mocht de schijf niet goed zijn dan is het veel makkelijker hem retour te sturen en je geld terug te krijgen.

 

Inbouwen, Partioneren is geen probleem, dat blijv ik gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Duidelijk verhaal toch @.

 

Ik zal ook tzt een (hopelijk) goede ssd schijf kopen voor mezelf. Maar tegen die tijd neem ik wel ff contact met je op als da wel kan dan.

En ind inbouwen /partioneren dan graag uiteraard :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een RNS heb ik niet, maar in de computer wil ik het wel proberen Ronald.

64 GB aub.

Stuur maar even via Pm je adresgegevens

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet je wel een PATA aansluiting hebben in je computer. Al vele jaren zit er alleen nog maar SATA in.

Oude laptops hebben gewoon pata aansluiting, en anders even nakijken of er 44 pinnen opzitten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vergeet niet die 2 64 gb voor mij achteruit te houden. Ideaal voor in de laptop met vcds/vagcom

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ha die heb ik al opgeborgen Ed, die zijn voor jou

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

maar even open geschroefd. Is SATA dat staat op de schijf, dus dat gaat niet passen.

Laptop is 2 jaar oud.

Goed dat je even gekeken hebt

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden