Ga naar inhoud
  • 0

Ook die van mij is door de knietjes gegaan.


passatvw

Vraag

Na lang zoeken voor een leuke set schroefset, kwam ik op een setje van VMAXX.

vmx_av05_485.jpg

Mede doordat ik van 15" naar 18 was gegaan kreeg ik van vele te horen "hej wat heb jij een mooie verlaagde Touran" Maw "wanneer gaat die door door zijn knietjes?"

En met de huidige dempers ging hij niet vergenoeg naar beneden.

En ik wide niet vast zitten aan een vaste maat, dus daarom schroeven!

En ik ben samen met een club genoot met mijn passie aan de gang gegaan.

En het ziet er volgens mij niet slecht uit.

Graag jullie meening.

 

Achter:

 

vpyatd.jpg

 

Voor:

 

30mvofr.jpg

 

Er is nog net ruimte voor 13 cm hoge balk (In Belgie schijnen ze een balk te gebruiken bij hun APK)

 

330gu2v.jpg

 

Ow ja en nieuwe zooltjes.

 

qyuv41.jpg

 

En hij steekt ook niet uit.

 

98r0yh.jpg

 

Er voor:

24mrx5d.jpg

 

Erna:

14xmo14.jpg

 

2v8kh86.jpg

 

2hppy74.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Errug fraai :thumb:

Ik hoop ook praktisch.

 

Gelukkig woon je zo te zien op het platteland waar je geen last van drempels hebt :lol::lol::lol::lol::lol:

Ja klopt, ik woon 3km van Arnhem, voor de meeste begint daar al het platteland.

En ja, ook hier hebben ze drempels en kuilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Optisch vind ik het heel mooi..echter ben ik wel wat huiverig geworden met het verlagen.

In het verleden wel wat verlagingen gedaan..maar resulteerde tot vele mankementen van draagarmen tot aandrijfassen (eerder) versleten..

 

En ergernis drempels..

 

maar mooi is het zeker...

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allereerst wil ik jullie danken voor jullie complimenten!

 

Erg netjes, Richard!

 

Hoe bevalt de set qua wegligging en comfort?

 

Nou Kenny, het is opnieuw leren rijden... vooral drempels die ik vroeger, met 60 KM/h kon nemen (jaah 60km zone) dat durf ik niet nu meer, en deukjes in de weg, moet ik voor uitkijken.

Voor de rest rijd het heeeeerlijk!

 

Netjes laag..

En hoe laag heb je hem nou gemaakt ? Zelf ook verlaagt met een KW setje 35/35... :D

 

Ik had zelf eens berekend dat het iets van 4cm lager is geworden, ik weet alleen niet hoe jullie het berekend hebben, maar als het goed is komt ie van mij uit op 65 cm achter (gemeten van grond naar rand spatboard) en 63 cm aan de voorkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meten van de hoogte kan je toch beter doen van rand van spatbord tot met midden van de wielnaaf.

 

Meten tot aan de grond werkt naar mijn mening niet, omdat niet iedereen banden met dezelfde afrolomtrek onder de wagen heeft liggen. (dit beïnvloed de hoogte tussen spatbord en wielnaaf niet n.m.w.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou Richard

Dat ziet er op het eerste gezicht heel mooi uit, en op het 2e gezicht nog beter, maar er zit altijd een maar aan :!: maar 13 cm is wel erg beperkt.

Ik ben alleen maar verlaagd, maar laats moest ik naar de Meern in Utrecht nou dat heb ik geweten, mijn voor en achter wielen staan zeg maar 2 meter uit mekaar, ik reed heel rustig over een bult, zeg maar 1,30 cm lang en ik schrok me rot, ik hoorde een herrie van onderen vandaan komen, nu blijkt dat er onder de auto tenop zichte van de achter deuren een dun plaatje metaal vast zit met 2 bouten nu is een van die bouten zowat schuin naar binnen gedrukt. :bash: dat zijn dan weer de mindere kanten van het verlagen. Hier in dit verlaagde land.

Richard wel laten uitlijnmen, want als je dat niet doet vreet dat je wielen aan de binnen kanten op :evil::thumb: en dat woprdt weer ff goed kijken op de meeting

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden