Ga naar inhoud
  • 0

Trekhaak module security code


Nitro68

Vraag

Vandaag de hele trekhaak kabelboom van 7 polig naar 13 polig + module (Jeager) uitgewisseld.


Probeerde de module te bereiken met VCDS.


Module wordt herkend maar kan er niet in om te coderen, heb een security code nodig.


Waar vind je dat?

aangepast door Nitro68
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag de hele trekhaak kabelboomvan 7 polig naar 13 polig + module (Jeager) uitgewisseld.

Probeerde de module te bereiken met VCDS.

Module wordt herkend maar kan er niet in om te coderen, heb een security code nodig.

Waar vind je dat?

Welke module heb je? (Onderdeelnumer of niet OEM)?

 

De trekhaakmodule heeft normaalgesproken geen inlog nodig voor het coderen.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lees ik het goed dat dit een module is die geschikt is voor aanhangers met led verlichting?

Ik heb namelijk bij mijn aanhanger een bakje met weerstanden moeten plaatsen omdat ik led achterunits heb geplaatst (op de aanhanger) en er anders een foutmelding komt van de trailer verlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lekker weer, heb ik niet goed opgelet dat je voor een werkende koelkast een uitbreidings-set nodig heb, zit niet standaard in de kabelboom van de 13 polige doos.

Kan ik weer de hele auto open trekken.  :sad:

Nou ja, weet nu hoe het moet.........

 

Heeft iedereen met een caravan die luxe van een geschakelde en permanente stroomdraad naar de hut tijdens het rijden?

Of mist niemand dat? Of is het niet nodig?

post-13362-0-92623900-1494973384_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De geschakelde draad is er voor om te zorgen dat je koelkast de accu niet leeg trekt als je stil staat, zonder contact aan. Voor je het weet is hij leeg en kom je niet meer weg.

De constante plus draad wordt gebruikt voor de binnenverlichting en evt opladen van de caravan accu. Maar ja, hoe vaak zit je in het donker in een caravan, terwijl die aan de auto hangt.

Waarom trek je niet gewoon 2 draden en sluit die aan op je contactdoos, in plaats van zo,n dure oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, zat ik ook aan te denken, met een relais zodat er alleen stroom op staat als het contact aan staat.

Een constante stroomdraad is niet echt nodig.

 

Deze uitbreiding heeft een spanningswachter die de verbinding verbreekt wanneer de spanning van de accu onder de 12, nog wat volt is gedaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zowel continu als geschakelde stroom op de 13-polige stekker. (Destijds via garage aangelgd met jeager box)

In de caravan extra draadje gelegd om de koelkast geschakeld van stroom te voorzien en de restcotinu stroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag weer ff geknutseld, 4mm2 draadje naar achter getrokken, relais geplaatst en diverse zekeringen en vastgeknoopt aan de bestaande kabelboom voor de geschakelde koelkast pin van de contactdoos.

Draadje om het relais te bekrachten vanaf rail 15, contact aan, koelkast aan, contact uit koelkast uit.

Stuk goedkoper dan de officiële uitbreidingsset. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden