Ga naar inhoud
  • 0

Org. VCDS kopen of toch iets universsels?


Pachmo

Vraag

Nadat mijn kloonkabel het een tijdje terug heeft begeven en ik als ik wat wil afhankelijk ben van anderen zit ik er toch aan te denken om weer wat aan te schaffen.

 

Maar wat is nu het beste, of ik koop een originele ross-tech of ik koop een universele (Wat weet ik nog niet) die ik ook voor andere merken kan gebruiken.

 

Wie kan me er advies in geven, graag jullie reacties.

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1ste vraag : wat heeft die kloon jou gekost.

 

2e vraag: wil je straks zonder hoofdpijn in je auto rijden dan koop je een orginele.....prijs rond de 250 vanaf hier te bestellen anders als iemand van hier toevallig naar USA moet dan kan hij het daar aanschaffen voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr, Ja dank, was een tijd stil maar ben er weer.

 

@@Rachid17,  1:  De kloon heb ik ooit eens hier met de eerste groepsbuy gekocht, was geloof ik een €80

                      2: Gewoon zonder hoofdpijn natuurlijk, heb al genoeg gekloot met de kloonkabel, dat die het weer niet eens deed en ik weer een                                          poging moest doen om hem aan de praat te krijgen, vanwaar hier? kun je hem voor €250 of zo kopen en welke is het dan.

 

@@Diver,  Wil er zoveel mogelijk mee doen als mogelijk is, al dan niet te leren, wanneer? tja zeg het maar, kosten wat het waard is licht eraan wat            het kost en wat er allemaal bijzit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr, Ja dank, was een tijd stil maar ben er weer.

 

@@Rachid17, 1: De kloon heb ik ooit eens hier met de eerste groepsbuy gekocht, was geloof ik een €80

2: Gewoon zonder hoofdpijn natuurlijk, heb al genoeg gekloot met de kloonkabel, dat die het weer niet eens deed en ik weer een poging moest doen om hem aan de praat te krijgen, vanwaar hier? kun je hem voor €250 of zo kopen en welke is het dan.

 

@@Diver, Wil er zoveel mogelijk mee doen als mogelijk is, al dan niet te leren, wanneer? tja zeg het maar, kosten wat het waard is licht eraan wat het kost en wat er allemaal bijzit.

 

Via de site van Ross-tech kun je een kabel kopen, is goedkoper dan hier in Nederland.

 

Heb er een aangeschaft via Diver die daar moest zijn, mischien haat hij nog wel een keer (hopelijk snel voor jou).

 

Anders via de site bestellen hier naar toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden